H0: Ofis Şakaları Eşek Şakası Olabiliyorsa, O Ofis Gelişmiş Bir Ülkededir!

Sosyolojik bir tespitimi, H sıfır hipotezi ile siz gelişmekte olan ülke vatandaşlarına sunuyorum. Diyorum ki, gelişmemiş ülkelerde ofis şakaları, gelişmiş bir ülkede olabileceği kadar eşekleşemez. Bağımsız değişkenim, ülkenin gayri safi milli hasılası, bağımlı değişkenim, o ülkenin ofislerinde yapılan eşek şakalarının yıllık ortalaması. Kullanacağım metod istatistiki regresyon analizi. Kaynakça: Götüm.

Evet ele avuca sığmaz bir deli bilim adamı gibi hipotezlerimi ve metodlarımı sıraladıktan sonra bu giriş bölümüne, şimdi artık literature review, yani konu ile ilgili araştırmaları araştırma zamanı. Ve fakat böyle bir araştırma var mı yok mu onu bile araştırmakla uğraşamayacak delilikte bir deli bilim adamıyım, adeta deli değil, delikanlı bilim adamıyım ve delikanlı bilim adamı direk 5. chapter’a geçip sonuçları açıklayan bilim adamıdır değerli okurlar. Bir de diyorlar ki, Türkiye’de yeterince makale yayınlanmıyor. Salın lan beni akademik ortamlara bak günde 6-7 makale yayınlamazsam namerdim!

Evet, ben yıllardır çeşitli ofislerde çalıştım hiç birinde bu yazıya konu olan linkteki gibi şakalar yapılmadı. Ayrıca biz iş yerlerinde genelde maddi/manevi tatmin olamadığımız için böyle işlerle uğraşmayız. Ama maaşımız bir anda 3 katına çıksa, herkes mutlu olur, böyle şakalar ile eğlenceli ruh halini etrafına da yayardı. Araştırmam bunu gösteriyor yani. Siz yok illa başka resimler görecek diyorsanız, meeeeauzz’u buraya sokun.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “H0: Ofis Şakaları Eşek Şakası Olabiliyorsa, O Ofis Gelişmiş Bir Ülkededir!”

  1. evronas says :

    lan senin her tür şaka kaba kuvvete dayalı zaten. tokat atma tekme atma vesaire şeklinde, bir de hayıflanıyorsun az para kazanıyorum, refah partisine üye değilim diye. önce sen adam olacan, ortam ondan sora gelecek..

    • cenkozmercan says :

      yine agresif bir başlangıç güne?
      ayrıca sosyal sorumluluk dolu bir yazı yazıyorum, olayı bana yontuyorsun
      ben istiyorum ki herkes refaha ersin, derdi nasıl yaparım da gülerim olsun…

      ben adam olmam o ayrı

  2. didem sezgin says :

    ” Adam olma” nın kriterini, bu kriteri belirleyeni merak ettim doğrusu

Bir Cevap Yazın

