Mafia 2 Skid Row Crack Fix – Sağlık Düşme Sorunu Çözüldü…

Sonunda SkidRow çalışan bir crack yayınlamışa benziyor. Daha önceki versiyonlarda 2. level’a geçince sağlığınız düşüyordu. Bunu önlemenin bazı yolları olduğu söylensede (sistem tarihini geri almak gibi) bu sadece bazı versiyonlarda çalışıyordu. Sonuç olarak çoğu insanın beklediği oyun, normal çalışacak şekilde cracklenmiş oldu. Tabi ki ben orjinalini alıp oynayacağım, çünkü yoksa acayip illegal olaylar yapmış olurum değil mi?

Eski save’leri kurtarmak isterseniz de şunu yapmanız gerekiyor: (XP için)

C:\Documents and Settings\Eliyahu\Local Settings\Application Data\2K Games\Mafia II\Saves ‘e gidip, Temporaryfiles klasörünü 76561201696194287 isimli klasöre kopyalıyacakmışsınız.

SkidRow crackfix / Linkler

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

38 responses to “Mafia 2 Skid Row Crack Fix – Sağlık Düşme Sorunu Çözüldü…”

  1. onur says :

    Evet sen orjinal al hacı.

  2. Atakan says :

    Evet hacı sen orjinal al. Ben o paralarla hard-disk, ekran kartı, klavye-mouse set falan diziyorum sisteme…

    • cenkozmercan says :

      ram yok mu? ya da rondo ?

      ayrıca gördüğüm kadarı ile türk gençliğine bir hitap gerekiyor.
      “sarcasm” => google’la canım arkadaşım.

      • Atakan says :

        Orjinal oyunlar Türkiye şartlarına göre çok pahalı. Yurtdışına göre aşağı yukarı aynı. Ancak ordaki şartlar ile burdaki şartlar aynı değil. Benzer şartlarda olsak tabii ki gidip çok merak ettiğim bir oyunun orjinalini de alabilirim. Ancak bu şartlarda bu mümkün değil. Bunun yerine paradan aldığım karşılığı daha uzun vadeye yayacak ürünler alıyorum. Bu da genelde donanım oluyor.

        He sen şimdi diyeceksin ki: “Oyun bir lükstür, ihtiyaç değil.” diye, zaten bu şekilde düşünen badem bıyıklı adamlar yüzünden oyuna verilen paranın önemli bir kısmı vergiye gidiyor. Oyun ne ihtiyaçtır, ne de bir lüks.

        Hadi canım, sen oyun fiyatlarını alınabilir seviyeye getirt, ondan sonra Türk gencine hitap et.

        • cenkozmercan says :

          :) hocam ben sana en iyisi en açık hali ile açıklayayım:

          elbetteki orjinal oyun almak bence de günümüz türkiye’sinde manyaklıktır. sarcasm demek bir laf edip, onun tersini kast etmektir. keşke google’lasaydın önce :P

          sadece ülkeler arası rölatif ekonomi yüzünden değil, bu ülkede satılan orjinal oyunlar ne desteklenmektedirler, ne de aldığın zaman kutunun içinden disk harici birşey çıkar.

          Sadece PC için değil, konsoller için bu durum daha da beterdir. örneğin benim bir wii’m var. türkiye’de ilk çıktığı zaman aldım. üzerinde yazana göre internete bağlanabilen bir cihazdır. Bu gazla gidip wireless modem aldım (ki ihtiyacım yok), herşeyi taktıktan sonra baktım ki ülkeyi türkiye seçersen wii’nin internet servisi yok. bende ingiltere falan gibi atmasyon bir ülke yazdım, internet servisi açıldı. sonra nintendo distribitörlerine mail attım cevap bile gelmedi.

          sonuçta sadece pahalı diye değil, bu ülkede orjinal oyun almak derttir. amerika’da orjinal bir oyun alınca kutudan bi ton extra çıkar, harita, poster bilmem ne… ayrıca son zamanların faşistik DRM’leri yüzünden bence de orjinal oyun alınmamalıdır.

          Umarım artık anlaşıldım :)

  3. Anonim says :

    mal la bu onurla atakan

  4. Lord Atakan says :

    benim mafia 2 dede sorun var ya o can azalma mevzusu 5 . bölüme gelince zaten otomatik geçio biraz sabır biraz sabır güneşi görücekler 5. bölümde ama işte neyse benim sorun da 7. bölüme geliosun evi kiralıyosun sonrada arabaya binmek için garaja gidiosun işte orda oyundan atıo direk karşımda windows 7 arması towna ışınlıyo hemen :D arabaya binerken hata vermemesi için c.rack gerekli orjinal ama crack lazım ben oynu 1 liraya aldığım için orjin değil bi yardımınız olursa sevinirim

  5. Toplu Mail says :

    iyilerdir iyi neresi mal adamların?

  6. ümit says :

    arkadaslar oyunda video ayarlarından APEX PhysX i off durumuna getirdiğinizde sağlık düşme sorunu ortadan kalkıyo herkesin yorumunu okumadım belki bunu yazan vardır ama yoksada size garanti çözüm budur

  7. Mert says :

    Deniyorum umarım düzelir, Yoksa çıldırtıcak bu oyun beni. Gta Iv’de 14 mermiyle 14 adam vuran ben,burda 2 şarjör le 1 adam vuramıyorum..

  8. yılmaz says :

    program d3dx9_42.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlayamıyor diyor ve oyunu açamıyorum lütfen yardım

  9. yakup kaya says :

    arkadaşlar ben 7.bölümde hapisten çıkıp tekrar görevleri yapmaya çalıştığımda bi sorunum var arabaya bindiğimde oyun donuyor ama sadece arabaya bindiğimde ve bu bölümde donuyor

  10. yakup kaya says :

    arkadaşlar ben clupten çıkıp adamlarla sarhoşken arabaya binip giderken araba tahrip edildi diye yazı çıkıyor ve yeniden beşlıyor ne yapa bilirim nasıl geçe bilirim bu bölümü

  11. Yer6tı says :

    lan amına koyum 2 tane oyun alti üstü siktir etsene ister para ister kaçak sonuçta 2 side oynuo ak :S

    • cenkozmercan says :

      nick’i rakamsallaştıracak kadar matematikle, ilimle ilgilidir internet Türk’ü, ama kendini ifade etmekte zorlanır…sürekli amına koyması da cabası…

      internet Türk’ü ne komik arkadaşımızsınız siz.

  12. Deathbringer says :

    Bu devam oyunu tam bir hayal kırıklığı yarattı bende orjinal aldım 1.sini korsan almıştım çok beğenmiştim orjinal alınmayı hakeden bir oyun dedim aldım ama nerdee.. bence bu korsan orjinal meselesinde orjinal alınacak oyun var korsan alınacak oyun var. Mesela starcraft 2 ye basacaksın parayı alacaksın oynayacaksın o paranın karşılığını alırsın.

  13. osman says :

    kardeş yemek sorunu düzeledi crack değiştirdim yine olmadı yardım etsen ?

  14. rece says :

    mafya 2 oynuyorum bölüm yedi arabaya binerken hata yiyor vista kullanıyorum sorun ne olabilir

  15. aleks arslan says :

    ya mıllet ben bu oyunu ps3 te oynuyorum oyun kendı kendıne kamer seklı degıstı ve kamera adamın omuzlarına geldı kontrol ederken veya araba kullanırken cok zorluyo acaba eskı halıne nasıl getırecegımı bılen bırı varsa yardım edebılır mı

    • cenkozmercan says :

      ilginç çünkü şu an forumlara baktım da kameranın pozisyonun sabit olmasından şikayet eden adamlar var. sen ne yaptın da kamerayı açısını değiştirdin acaba?

  16. SkyLer says :

    Bendne orjinciyim biraz ama bütün oyunlarım orjin değil maalesef ülkemizin şartları bu maalesef ben geçen yıl rusyaya gitmiştim gelirken gta 4 aldım evde bi paketi açti t-short ve kolye bide koca kafalı 1 tane niko çıktı bir yığın extra var türkiyede cd kutusu açtın içinde kullanma klavuzu gibi şeyler :D Maffia 2 yi orjin almak isterdim gerçekten gta 4 biraz hayal kırıklığı geldi bana :(

    • cenkozmercan says :

      Bu yorumu atlamışım her nasılsa…
      Evet ben de yurt dışında yaşarken (mecburen biraz da) orjinal alırdım oyunları. İçlerinden çok güzel extra şeyler çıkardı. Burada hem hiçbirşey çıkmıyor, hem de adam gibi destek alamıyorsun bir sorun çıkarsa.

  17. Anonim says :

    arkadaşlar crack fix dosyası açılmıyor bende :S ?? hata veriyor lütfen acil

  18. Anonim says :

    windows belirtilen ayguta,yola veya dosyaya erişemedi. öğreye erişmek iin grerken izniniz olmayabilir :S diyor 20 tane farklı sitelerden indirdirm hepsi aynı crack fix dosyası warya onda simge olmuyor zaten beyaz exe dosyası şeklinde gözüküyor açınca böyle diyor :S

  19. İsmail says :

    alın beyler size link sonra bana dua edin olur mu ? link %100 Çalışıyor bende de aynı sorun vardı düzeldi

Bir Yanıt Bırakın

