Mafia 2 SkidRow Crack’de Nuke’landı…

Ardı ardına çalışmayan p2p crack’lerinden sonra Scene’in babayaro gruplarından Skid Row tarafından release edilen Mafia 2 crack’i de ne yazık ki nuke’landı sevgili umursamaz insanlar! [NUKE] [ Mafia.II-SKIDROW ] [ bad.crack_ health.drops.to.1.starting. from.chapter.2]

Yani diyor ki, 2. bölümden itibaren sağlık düşüyor ki sanırım önceki p2p release’lerde de karşılaşılan sorun buydu. Sonuç olarak yıllardır beklediğim bir oyun olan Mafia2 ile ilgili adam gibi çalışan bir crack gelene kadar beklemeye devam ediyoruz ve Skid Row gibi scene’in önemli gruplarından birinin böylesi bir fail’e imza atmasına da üzülmüyor değiliz. Sıra sende reloaded diyenler zümresinde aitim bu sabah. nfo

Reklamlar

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Mafia 2 SkidRow Crack’de Nuke’landı…”

  1. Anonim says :

    haydaaaaa. ben de diyorum benim mafia’ya ne oluuyor…

  2. Anonim says :

    ben internnetn indirdim senin sölemiş oldugun dosyalar yok bende ne olcak

  3. okan says :

    ya ark allah aşkına artık bi umutla sizede söliyim derdimi bu mafia 2 de 7. bölümde kaldım ve 1 haftadır uğraşıyorum bi türlü bişe bulamadım eger siz biliyosanız lütfen allah aşkına yarım edin msn adresim okancilingir@hotmail.com sizden haber bekliyorum lütfen ark.

    • cenkozmercan says :

      7. bölümde kaldım derken tam olarak ne kastediyorsun? Bir yerimi geçemiyorsun, yoksa oyun hata mı veriyor? Şimdi biraz google’ladım da gördüğüm kadarı ile skid row crack kullanmayanlar 7. level’da bir sorun yaşayabiliyorlarmış. Ben daha zaman bulamadığım için oynamadım oyunu o yüzden fazla birşey söyleyemiyorum.

  4. okan says :

    ya cenk abicim 7 bölm derken söle diyim 7. bölüme geldim tam arabaya bindim sonra oyun kendiliğinden kapanıyo öle hata veriyo. evet skidrow diye bi zımbırtı varmış hepsini yaptım ama hiç biri işe yaramadı onun için sizden bilgi almak istedim ama olurda bi gün çözebilirsen mutlaka haber bekliyorum inş bulursunda kısa zamanda bende bu oyunu oynayıp bitirebilirim. kolaylar gelsin sana.

    • cenkozmercan says :

      skidrow crack’i çıkaran grubun adı. bundan önce farklı gruplar tarafından crack’ler piyasaya sürüldü ama hepsi sorunlu. skidrow’un crack’i ile denersen muhtemelen çalışacaktır.

  5. sarp says :

    skidrow crack’i nasıl çalıştırıcaz bilgi verebilirmisiniz?

    • cenkozmercan says :

      Nfo diyor ki
      Copy the content from the SKIDROW folder on the DVD to the
      /pc/ folder inside the main installation dir and overwrite

      yani skidrow klasörünün içindekileri oyunu kurduğunuz yerdeki /pc klasörünün içine kopyalayorsun, mevcut dosyalarında üstüne yazıyorsun.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: