Paylaşıma Doyun İstedim!

Son 3-4 gündür kullanıcılarımızın dikkatini çeken, bloglarımızda yeni bir uygulamanın lansman kampanyası ile karşınıza çıkan bir insanım. Kendim sosyalleşme&paylaşım sitelerini pek kullanmasam da sizlerin çoğunun böyle olmadığını biliyorum. Sizler sosyal insanlarsınız! Benim sadece bir tweeter’ım var, onu da ayda 1 kez, arka arkaya 10 tweet yapmak için kullanıyorum. Bazen de bazı oyun firmaları, nasa, tasarım blogları falan gibi şeylerde ilginç haberleri takip etmek için kullanıyorum. Yani vasat bir tweetercıyım. StumbleUpon ise bunların arasında bence en süper sitedir. Herneyse şimdi çekime gitmem gerekiyor kısa kesiyorum, bu blogları internetlerde dibine kadar paylaşın diye böyle olayları açmış bulunuyorum. Görenler görmeyenlere anlatsın.

Minik anı: Bu sabah arabanın içinde açık kutu kola bırakıp bir görüşmeye girdim. 2 saat sonra kolayı içmeye kalktım, karamelleşmişti. Son.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

