Releaselog’a Hep Kapalı: Farklı Release Siteleri…

İnegöl köfte ve abur cuburla 2. derece karaciğer yağlanması edindiğim günlerin en başlarında “hadi artık 33 yaşına geldik sebze yemeye başlamalıyız” diye bir gaz verdik bana. Karımla ben yaptık bunu ama patates kızartması hariç hiç sebze yemediğim için zordu bu. Bir gece karım kabak yemeği yaptı. Motivasyonum açısından uçak yaparak 1 kaşık kabağı ağzıma soktu, ben karşı konulmaz kusma refleksleri göstermeye başladım. Ama yutacaktım, ne olursa olsun yutacaktım o kabağı…Sonra ağzımın kapalı olduğunu ve açmamakta direndiğimi anlayan bünyem hiç beklenmedik birşey yaptı. Kabaklar burnumdan dışarı fırladı sevgili okurlar. Evet kabağı burnumdan kusmuştum…İşte kabak tadı verdi lafı o yüzden benim üzerimde ayrı bir anlama sahiptir.

İşte bu minvalde en popüler, en sık güncellenen, en sevdiğimiz release sitesi olan releaselog’un son günlerdeki hali de resmen kabak tadı veriyor. Ara ara kapatılan siteye alışmıştık. Ama özellikle son 1 ayda bir saat var, bir saat yok tarzına bürünen releaselog, Avustralya’lı martin denen bir arkadaşın sitesi ve kendisinden haber de alınamıyor. Forumlarına bakınca adminlerinden neler olduğundan habersiz olduğunu görüyoruz. Benim en favori release sitem olduğu için bir sürü link içinde releaselog kullandığımdan bu blogdaki bir sürü link de haliyle çalışmıyor.

Zerosec.ws vardı bir aralar ki, o da önce satıldı, sonra yok oldu. Şu an bakıyorum o da salak bir streamTV izleme sitesine redirect ediyor kendini. Bu yoklukta o zaman ben de 2-3 adet bari bunlarla idare edin linki veriyorum ki, ben bunlarla idare ediyorum. Bunlar da 1) scenesource / 2)scenereleases / 3) I will search for you /
UPDATE
Bu yazının daha güncel versiyonu şurada var baldudak!

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

11 responses to “Releaselog’a Hep Kapalı: Farklı Release Siteleri…”

  1. evronas says :

    scenerelease iyidir dizi baglaminda. bi eleman var hotfile folder link veren, butun dizileri atiyor emiyorsun sen de guzel guzel. bir de 720p icin bir eleman var turkten. gul gibi geciniyorsun. rlslog geri donecek kisa bir sure icerisinde, kapanmis degil. biraz sabir cenk bey.

  2. Anonim says :

    merhaba,
    konuyla bir alakası yok ama, mail atmıştım sanırım ulaşmadı, irtibat kurabilirsek sevinirim…

  3. evronas says :

    arkadaş arıyorum arkadaş kfft kfft

Bir Yanıt Bırakın

