Yazarlık Kariyerim Süpangle Gibi Gelişiyor!

Evet Bursa reklamcılar dergisinden sonra ultra yazılarım artık aylık olarak çıkacak olan Yaşayan Bursa dergimize de sıçradı. Bu ay büyük bir değişim geçirdi Yaşayan Bursa. Dün logosunun nasıl değiştiğini gösterdiğim bir yazı yazmıştım. Şimdi de 132. sayfasını nasıl ele geçirdiğimi anlatayım ki, köşemin ismi görüldüğü üzere “PWNED”.

Ya da ne yazacam iki saat, zaten ilk yazı olan “Yoksa medya maymunu mu oldum?” bu hikayeyi özetliyor, bende oradan copy-pasta yapayım.

“Dilhun öğretmen bir toplantıda bana, “Cenk sen de artık dergiye bir yazı yazsan iyi olur, zaten hiç sebze yemiyorsun” dedi. Kendisi bana söylediği her şeyin sonunda, ve bazen hem sonunda hem başında sebze-meyve yemememe takılır da.” Yemen’e mi gidiyoruz, yemeni mi takıyoruz?” diye sordum kendisine(aklını karıştırıp olaydan sıyrılırım belki hesabı), “Ben nasıl yazı yazabilirim ki?” diye de ekledim. “Bloğuna yazmayı biliyorsun, dergiye niye yazmıyorsun?” diye üsteledi. Dedim “Orası özgür basın internetler, orada yazdığım gibi şeyler yazarsam, RTÜK dergimizi 3-4 gün kapatır, ben ciddi yazılar yazamam aman diyim” gibilerinden sayıkladım. Elime cetvel ile vurdu ve “Artık dergiye oyun, teknoloji, internet falan konularında yazıyorsun, itiraz istemem yoksa sana diyetisyen sayfaları yazdırırım” diye beni köşeye sıkıştırdı. Bir yanda internet bir yanda deniz börülcesini düşündüm bari bu sayfaları yazayım diye kanaat önderi oldum kendime. Dolayısı ile böyle bir sayfa var artık Yaşayan Bursa’da. Kutlamalara başlayabilirsiniz.”

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Yazarlık Kariyerim Süpangle Gibi Gelişiyor!”

  1. evronas says :

    ailecek çok sevindik cenk bey. zaten yaşayan bursa fanatikçe takip ettiğimiz ve akşam yatmadan önce birbirimize özetlediğimiz bir dergi. dergi değil sanki kutsal kitap.

    ancak bünyem eleştiri yapmadan bu yorumu bitirmeme izin vermiyor tahmin edersiniz ki, bu dergideki köşenizin adı nedir tam olarak, emin misiniz ne olduğundan ve ne olması gerektiğinden? e burdaki yazınızda mı fazla, yoksa dergideki başlıkta mı az? benim için çok mühim bir husus olduğundan, bir an önce aydınlatarak huzura kavuşmamı sağlayacağınızı umuyorum..

    update: http://mostlyseries.blogspot.com tarih oldu…

  2. evronas says :

    ohoo hacı
    e harfi var ya bizim, ondan bahsediorum ben
    PWNED mi PWND mi
    dergide PWND yazior, burda PWNED diye tutturuyorsun
    caps lock kullandirttin bana

    • cenkozmercan says :

      hahaha ya ne farkeder :D
      her laf aynen kullanacak diye bi durum mu var ? kaptan kepslok seni :P

      • evronas says :

        tamam da doğrusu nedir şimdi, o önemli
        ona göre değerlendirme yapacam kafada..

        • cenkozmercan says :

          en doğrusu owned.
          ama hayat böyle siyah beyaz değilmiş evren, griymiş…ben de çok geç öğrendim bunu :P

          • evronas says :

            sonuna kadar gidecem, doğrusunu sormadım. dergideki adını sordum. resimde PWND diye gözüküyor, öyle olduğunu kabul edelim mi? ediyorsak altındaki anlamlara geçecem. bi de dil çıkarıp durma, kıvırıp tuzlayacam sonunda..

            • cenkozmercan says :

              git, sonuna kadar git. dergideki ismi dergide olduğu gibi pwnd. öyle olduğunu kabul edelim. altındaki anlamlara geçelim.
              dil çıkartmayı da ben şirinlik olsun, yarı şaka laf sokma tarzı bir anlam olduğuna inanıyordum, geçen gün emoticons ile ilgili bir yazı okudum, çıktığı zaman tiksinmek, midesi kalkmak falan gibi durumlarda dil çıkartılıyormuş ama bence öyle değil. bence çocukça bir harekettir dil çıkartma. al tuzla :P :P :P

              • evronas says :

                hayir sen eskiden duz adamdin. pipi tasiyicisi okuyucularinla yazisirken dil cikartma, kuku tasiyicisi okuyucularinla yazisirken smiley yapman benim sinirlerimi bozmakta.

                sinirlerimin bozulmasini umursamiyorsan kin beslerim. kendine ceki duzen ver..

Bir Cevap Yazın

