Mafia 2 Sountrack

Bu bloğu açtığımdan beri en çok hit alan yazılardan biridir mafia2 sağlık düşme sorunu yazısı. Millet açmış resmen mafia2’ye görüyorum. İlk çıkan crack’lerin çalışmamasından günde extradan 300+ hit almış oldum. Hatta wordpress en çok okunan yazılar listelerinde bir ara epey tepelere çıktım. Sanki bok varmışçasına sevindim. Sanki hit alınca birşey oluyor, ya da sanki bu yazı için gelen adamlar bir tane başka yazı okumuşlar gibi…Aralarından vardır tabi 3-5 kişi ama bu “yalan hit”lerde mutluluğu buldum sevgili okurlar. Ortalamada günde 100 hit alan bloglarım bir anda 400-500’leri bulunca kendimi bir amerikan filmindeki liseli amerikan futbol takımının quarter back’i sandım. Öyle bir popülerlik düzeyine eriştim kendi içimde ki, sadece ponpon kızların lideri benimle çıkardı. Bende ona vandallık yapardım tabi, ki filmin ilerleyen dakikalarında aslında utangaç ama zeki olan asıl kahramana kaçsın ponpon kız lideri. Oaaaa nasıl kopuyorum dar alanda. Hızla yazmanın böyle yan etkileri var. Pata küte giderken bir anda kontrolü kaybedip coşabiliyorsun. Aynı 200 ile giden bir araba gibi….ve yine o araba gibi duvara toslatan ani bir son olabiliyor hızlı yazarken…örnek mi istiyorsun al: vulva!

Bu arada mafia2 sountrack release edildi. Al yi. /nfo

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

