Frozen_Limited_Done: Tırsınç Bir Film…

Şimdi rivayet o ki, bu film Sundance’de ilk kez gösterildiğinde bazı insanlar filmin ortasında kaçmış, bazıları da istifta etmişler o kadar acayip yani :)

Şimdi ben burada güzel olduğunu düşündüğüm filmleri/oyunları falan paylaşıyorum ya, genelde de bunları kendim denememiş oluyorum yazarken. Ya yönetmenini, ya oyuncularını falan sevip de böyle seçimler yapıyorum. Burada ise bi bok bilmez durumda bu “millet tırstı/millet kustu” söylemi yüzünden ilgimi çekti diye eklediğim bu film hakkında birşey yazamıyorum, IMDB notu 7.0 olması haricinde.

O zaman bu paragrafta bir fıkra anlatayım. Eskiden bir Nasrettin hoca varmış. Bu Nasrettin bir gün eline bir kilo kaymaksız yoğurt almak sureti ile göl kenarında kebap yapmaya gitmesin mi? Hee evet, sonra bunun ayağı ordan geçmekte olan bir zebraya takılınca yoğurdu ile birlikte göle düşmüş. Sonraki günlerde bir takım çocuklar buna, “hoca hoca dün gölden acayip bir gürültü geldi” demişler. O da demiş ki, göle maya çalıyodum demiş. Çocuklarda demişler “hoca sen ne mal bir adamsın ya biz gürültü diyoruz sen ne diyorsun” diye serzenmişler buna. Nasrettin de demiş ki, haa demiş yoğurdun içinde ben de vardım diyince herkesler gülüşmüşler.

Burada frozen / Burada da /IMDB / Altyazı

Reklamlar

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: