Eternal Moonwalk: Sonsuza Kadar Moonwalk Yapan İnternet Halkları…

Bu yazıyı kağıda dökerken ilk başlarda zorlandım. Üstüme başıma döktüm ama kağıda dökemedim, sonra dedim ekrana dökeyim ben, monitöre dökeyim dedim en iyisi. İçimi dökeyim monitöre, yoksa kağıda dökeceğim yok diye kendime gaz verdim.

Aldığım gazla monitöre şu yazıyı döktüm:

Bu yazıyı aslında “Aaa dedirten web sitelerine” koymayı düşünüyordum. Ama akıllıca bir fikir ve uygulama olsa dahi, bana aaa dedirtmedi. Bana şöyle ünlemi bol “LAN!?” dedirtti çünkü ben bunu açmış ve başka tablarda başka şeylere bakmaktaydım. Biraz uzun yüklüyor da site, sonra aniden şarkı başlayınca alttan “Lan!? Nöörrrüüüyo??” dedim ama Aaa demedim.

İşte bu süper site ise ölü olan Michael Jackson’a bir tribute niteliğinde ve fanların gönderdiği videoları arkaarkaya koymak vesaiti ile yapılmış ama hemen gaza gelmeyin çünkü artık daha fazla video kabul etmiyorlar. Girin bi bakın oldukça ilginç, ama tabi bi sorun benim zihnimde baki kalıyor.

“Ulan moonwalk moonwalk… bir Neil Armstrong, bir Edwin Aldrin böyle mi yürüdü ayda bilader? Bu olsa olsa kaypakwalk, ya da hizipwalk , olmadı bizansentrikasıwalk falan gibi, ileri gider görünüyor ama geri gidiyorum, sağ gösterip sol vuruyorum tarzı bi isimle taçlandırılmalı derken tam, ki taçlandırılmalı kelimesini yazıyordum, dedim ulan ne yazıyorum ben ya ne taçlandırmasıymış bu …diye monitöre döktüm içimden dışarı.” Çıtla buraya

Reklamlar

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: