Bursa Reklamcılar Derneği Dergisi Sea01xEpi02

Ahh ahh…zaman ne kadar hızlı. Daha dün gibi hatırlıyorum BRD Dergisinin ilk sayısının piyasaya sürülmesi ile birlikte bestseller statüsüne ulaşmasını. O sayı benim “ciddi” kabul edilebilecek ilk süreli yayında yazarlık kariyerimin temelini atıp, 4-5 parselini kadastrodan belgelediğim sayıdır. Daha sonra Yaşayan Bursa’da devam eden bu ultrasonik kariyerim, geçenlerde BRD 2 çıkması ile yine bir meyve verdi. Ve fakat ben meyve sevmem…Buradan yola çıkarak bazen aslında söylediğimiz şeyleri kastetmediğimiz kanısına ulaşanlar, yanlız değilsiniz! Ben de o kanıdayım. Mesela” …meyve verdi” deyimini kullanıyorum ama meyve olayım değil. Ya da, diyelim bir ecnebi dostum ile konuşurken “Jesus!!! What the fuck are you doing noob?” dedim ve şaşırma ünlemimi “jesus” yani “isa” diye kullandım, ama aslında ben müslüman olduğum için “Muhammed!!!What the…” diye bir söylem mi olmalıydı bu? Biri bana anlatsa ya.

Bu arada bu sayıdan aldığım paralar ile karıcığıma bir adet karpuz tarlası satın aldım onu da not edeyim. Bugünlerde bir üzgün panda kendisi de…

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Bursa Reklamcılar Derneği Dergisi Sea01xEpi02”

  1. fulya says :

    Jesus!!! morallerim bozukkk :((

Bir Yanıt Bırakın

