Eric Johansson Photo&Retouch: Breh Breh Brehme!

Eric kardeşimiz 25 yaşında İsveç’li bir fotografçıdır….dedim ve bu adamla ilgili söyleyebileceğim herşeyi söylemiş oldum. Beklediğimden kısa oldu. Beklemediğimden uzun oldu. Belkemiğimden hallice oldu.

Evet bu arkadaşı sadece fotografçı olarak nitelendirdim ya, ona haksızlık etmiş oldum. Bakın sıfatını açıklayayım. Bir ismi sıfat yapan ekler vardır. En ünlüleri ise “-cı, -lı, -lık, -sız” ekleridir. Hak kelimesine önce -sız eki ekledim, daha sonra da -lık eki ile duble sıfat ettim onu. Türk Dil Kurumundaki ebedi edebi insanlar şimdi bana “cık cık cık” sesi ile tepki koyuyorlar, Türkçe’de duble sıfat yok diye, ama bence olmalı. Duble sıfat tam vuku bulmazsa o zaman dublemtrak da diyebiliriz buna.

Ayrıca daha küçük bir çocukken anlamadığım bu “cık cık cık” sesi çıkartma olayını yazarken “cık cık cık” yazıyoruz ya….ne lan bu? Ne cık cıkı ya, cık cıkla alakası yok o sesin. Anlayın diye cık cık yazıyorum yoksa bana kalsa bence o ses “nıczç” diye yazımlalı. Hadi son harf imkansız da, ilk iki harfin “nı” olduğu çok belli. 2010 Türkiye’sinde %58 evet çıkmış, biz hala cık cık yazalım..piyuuuuu

Burada ise eric’in süper fotograf retouchları var.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Eric Johansson Photo&Retouch: Breh Breh Brehme!”

  1. canan says :

    cenk bey muhalif bi kişilik olmak istemem ama bence bariz bi T sesi var en başta. gerisini çözmeye beynim yetmedi ama.

Bir Cevap Yazın

