FIFA 11 ve Pro Evolution Soccer (PES) 11 Demo

Beni futbol oyunlarından soğutan, yıllardır aralarında kapışan, önceleri PES’in önde gittiği ama sonlara doğru FIFA’nın atağa kalkıp rakibini yakaladığı, ve hatta bazılarına göre geçtiği, ya da viraja girerken sıkıştırdığı, karşı yönden gelirken uzunları yakıp gözünü aldığı, diye ciddi ciddi yazıyorum nedense…

Herneyse, zerre umrumda olmayan bu 2 oyunu gelip deseler ki “Cenk çavuş, şu anda gizli bir Japon laboratuvarında PES 76 yapılmış durumda, 3. dünya savaşı çıkıp da teknolojinin, ve bildiğimiz anlamda uygarlığın sona erdiği günlerde oynanmak için planlanmış bu oyun langırt masalarını andıran ve fakat hidrolik kontro…” demesini beklemem, hemen sol ayakkabımı ve çorabımı çıkartıp onların ağzının içine bu sol ayağımı bileğe kadar sokarım ve eklerim “lan bi sus be”. Çünkü benim futbol oyunum Kick Off 2.5 Final Whistle’dır. Ondan sonra fitbol’a tevbe edip, kramponları kuma gömdüm.

Haa bu arada bu FIFA ve PES 11’in demoları çıktı. Çok demode bence ama aranızda sevenleri olduğunu biliyorum. O yüzden; FIFA 11 Demosu burda , PES 11 Demosu da burda.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

15 responses to “FIFA 11 ve Pro Evolution Soccer (PES) 11 Demo”

  1. mostlyseries says :

    pes2009 become a legend mode’u yaklasik 1 yil boyunca oynadim. toplam 12 sezon, sezonda ortalama 55 mac filan. hep bekledigim oyundu sensible soccer’dan beri. zengin picleri amigada kickoff oynardi tabi, bizim 64te emlyn hughes soccer ve sensible soccer vardi. yagmurda kayinca eleman dondurek gibi 38 tur atardi. ikisi de saglam oyundu ha. nostalci yapmis olalim.

    • cenkozmercan says :

      senin fitbol oyunu oynamana epey şaşırıyorum. bu biiiiir
      em.hu ve sensible amiga’da da vardı ama kick off bambaşkadır bu ikiiiii
      yağmurda kayarak giden adamlar c64 “microprose soccer”da idi bu üüüüç

      ayrıca microprose soccer’da falso açıp kapatma vardı ve falsonun ismi “banana power” idi gibilerinden ayrıntısal string data vereyim.

  2. mostlyseries says :

    harbiden mikroprozz sakırdı. sensible da amiga piçlerinin oyunuydu. bu hatırlatma için teşekkürler cenk bey. emlyn hughes’da da asirma gol ve kalecinin icinden top gecirme vardi.. tabi hem engine baglaminda hem grafik baglaminda siz kendinize yakistirmazdiniz bu tip 64 oyunnarini…

    • cenkozmercan says :

      olm c64’ün hakkını senden çok vermişimdir be, last ninjalar olsun, wings of fury’ler olsun, summer games, california games, winter oliympics, world games, olsun, aztec challenge, stallone cobra ohooo sayarım 1000 oyun buraya artis

  3. mostlyseries says :

    garantisini veriyorum benden fazla vermemissindir hakkini. multi-ice’im bile vardi benim. takardim kartusu kasedi yuklerdim basip multi-ice’in tusuna oyunu kirip kodunu alirdim, istedigim gibi degistirirdim. baska kasetlere kaydedip kafa ayarsiz calistirirdim, ese dosta satardim bilgisayarci fiyatinin altina. mix kaset yapardim filan. en iyi grafikli oyun cobol’du.. pc’ye gecince sesler buyuk hayal kirikliydi.. 2000 dolara 80×86 aldiydim. 12mb harddisk ve 256kb ram!

    • cenkozmercan says :

      işte senin bu hale gelmende c64’den pc’ye geçiş çok etkili oldu.
      aradaki amiga döneminden nasiplenemeyip 086’ya 2000$ verince 12 küpe takmak zorunda kaldın kulağına.

      bu arada multi ice bizde de vardı, peki ya 1541 5çeyrek floppy var mıydı ha?
      biz de o da vardı.

  4. mostlyseries says :

    alperin vardi floppysi. kasette yuklemesi cok uzun olan oyunlari onda oynardim.. birisinden bir floppy odunc almistim bir haftaligina filan, 168 saat kalkmadim tv’nin basindan. sadece oyun yuklemenin kolayligi bile ultrasonikti. fakirlik zor.

    • cenkozmercan says :

      olm lazımsa borç iste, ne bu fakirlik fakirlik her postta zibidi….

      haaa yoksa senin mesajın bak fakirdim ama şimdi istanbulun en süpersel semtinde arabamı süper benzinle yıkatıyorum, ps3 alıp on/off tuşuna basmıyorum, artık küpeleri bakırdan değil iridyumdan yaptırıyorum, olmazsa zenginleştirilmiş uranyum 235 izotopu kullanıyorum demekse onu bilemem.

      • mostlyseries says :

        hibe olarak vereceksen alırım paranı, borç olsa olayım sana gelene kadar 100bin kaynak var be. sen hergün adamın başına kakarsın borcunu öde diye. ama dersen şimdi al 38 yıl sora öde, o bana uyar. 50tl gonder hesabima.

        ama benim hirsim, kiskancligim ve garezim cocukluk yillarina dayanmakta, o zaman fakirdim. hem de gurursuzdum inanmassin, cingen gibi biseydim. sunnet zamani alir insan de mi atari, yok bizimkiler gitti org aldi.. yani manyaklik aileden geliyor, onlar da benim gibi dengesiz insannardi.

        neyse simdi hem gururluyum hem artisim. ps3um de var wiim de var, ps3 icin direksiyonum da var ve ayrica evde oyun odam var oyuncaklarim var. hem dsmart hd hem digiturk hd’im var, iki tane hayvannar gibi lcd televizzonum var. yani ne ogrenmisim bu yasima gelende; eger sana zevk verecek bir aparat var ise onu al hemen koy eve, olmamasindan iyidir. ama pantul gomlek gibi seylerim pek yok, ayakkabim bidane var. 40i gecince onlara merak salariz belki, bi de ikinci ucuncu kariya…

        • cenkozmercan says :

          hibe olarak vericem gel sen.
          o org’u kullansaydın belki de bir facebook.org yapardın 2 değil 92 televizyonun olurdu. xbox’ın da olurdu. psp’n de olurdu.

      • Anonim says :

        allah allah

  5. muratünlü says :

    kedi uzanamadığı ciğere…..hesabı…..becerseydin biraz daa ii anlardın olayı:)….pes 100 yılın olaylarından biri…..ama daha da zorlaşıo hiç yaklaşma artık:)…fifayla kıyas kabul etmez,sikindirik dergilerin deil denemişliğin cümleleri:)….bu arada türk telekomun hakkaten anasını avradını soyunu sopunu gelmişini geçmişini sikiym…..

    • cenkozmercan says :

      3 nokta kullanımız, bana tanıdığım eski bir yazarı hatırlatıyor. buraya koyduğum bir nokta gibi nokta koyayım.

      ayrıca burada birisi var pes’te adam tanımam, gelene geçene 5 atarım gibilerinden iddialı bir arkadaş, kendisi ile kapışın isterim.

      son olarak telekomu sizin penetre etmeniz hoş olacaktır, bunu da ayarlamak isterim :)

      ara gelince zibidi.

  6. muratünlü says :

    kimse arkadaşımız oyunu sevmiş kesin….iyi de vakit geçirio….bi de iddialı…..soğumasın oyundan,sorgulamasın herşeyi baştan:)……ararım gelince…..

Bir Cevap Yazın

