Knight and Day R5

Tom Cruise’u severim….demek artık pahalıya patlayan bir söylem olabilir. Çünkü biliyoruz ki Tom artık balataları kopmuş, çivisi çıkmış bir arkadaştır. Scientology boku ile kendini bitirmiş, Nicole Kidman’dan boşanacak kadar delidumrul davranışlar sergilemiş, karısı doğurduktan sonra plasentayı yemeliyiz gibilerinden deklerasyonlar yapmıştır.

ALLAH KAHRETSİN…mola veriyorum.

Şimdi ben az evvel google’a plasenta yazıp görsellere baktım da. Bi fena oldum.  Çoğunuz 5. fotoya takılacaktır ve alttaki, ekmek arası plasenta ve makarna üstü soslu plasenta’yı görmeyecekler bile…Ulan bir konu bu kadar mı sarpa sarar. Ah tom ah ne salak adamsın ya, sike sürülecek aklın yok valla…

Herneyse, bu film ise IMDB’lerden şu an itibarı ile 6.6 almış, 2-3 grup tarafından yayınlanmış bir aksiyon komedi helecanlı (thriller) tarzında bir film olup, 3:10 to Yuma ve Identity gibi sevdiğim filmlerin yönetmeni olan James Mangold tarafından reji. Bi de bu var, yönetmene reji demecilik, tüm fransızsal şeylere uyuz oldğum gibi buna da uyuz oluyorum. Fransız sadece gojira seviyorum. Konudan kopuyorum.

Burda var / Burda da /Ve de burada / IMDB /Online İzle (140 mirror) / Altyazı (daha r5’in yok)

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

