Değişime Hazır Mısın Jenerik

Değişime hazır mısın jenerik itina ile dar alanda kotarılmış bir jeneriktir.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

22 responses to “Değişime Hazır Mısın Jenerik”

  1. sevil turhan says :

    ben bu programı dün akşam izledim ve çok beğendim ,bende değişmek istediğime karar verdim ,nolur arayın beni ve değiştirin…bekliycem ,inadına bekliycem.05333872274

  2. EMİNE KAHRAMAN says :

    ben sizi arkadaşımın aracılığı ile buldum,değişmeyi her zaman istemişimdir,benim için büyük bir macera olacak kuşkusuz.arayın ve değiştirin.05455860115

  3. gökhan pala says :

    biz gökhan beyin iş arkadaşlarıyız.onu değiştirmenizi istiyoruz.onu bambaşka biri yapın.lütfen önceliği ona verin.acilen ihtiyacı var.kabul edeceğinden de eminiz.0224 368 74 74

  4. ibrahim kul says :

    27 yaşında bekar bir delikanlıyım.kendimi a’dan z’ye değiştirmek istiyorum.0546 4736465

  5. ibrahim kul says :

    27 yaşında bekar bir delikanlıyım.kendimi a’dan z’ye değiştirmek istiyorum.bambaşka biri olmak istiyorum0546 4736465

  6. sevinçuzun says :

    arkadaşlarım benim bu durumumdan çok rahatsızlar.açıkçası bende değişmeyi çok istiyorum.sizden haber bekliyorum.05345684221

  7. cenkozmercan says :

    Tüm değişmek isteyen arkadaşlar:

    Ben astv’de jenerikleri yapan adamım ve bu blog’da bu işleri (jenerikler vs.) ve diğer kişisel ne seviyorsam onları paylaştığım bir blog. Dolayısı ile “değiştirme” işini ben yapmıyorum.

    Programa katılabilmek için astv’ye başvurup Eser hanıma ulaşmalısınız. bunun için eser@astv.com.tr adresini ya da (224) 261 10 40 no’lu telefonu kullanabilirsiniz. Arayıp Eser hanımla görüşmek istediğinizi söyleyin sizi bağlayacaklar.

    Teşekkürler

  8. menekşe yılmaz says :

    bende programı izledim ve bayıldım tamam tam benlik kesinlikle katılmalıyım dedim. tabiyki banada sıra gelir mi? o biraz şüpeli yinede şanssımı denemeliyım dedim kendime… size kolay gelsin….

  9. menekşe yılmaz says :

    numaramı yazıyorum lütfen dikkate alın:)))) 05348758682

  10. necla güneş says :

    arıyorum numarayı ama cıkmıyor neye gore secılıyor bu programdakıler ??

  11. Anonim says :

    adım ayşe aygün 32 yaşındayım 14 yıllık evliyim 2 oğlum var bende değişmek istiyorum programınız süper çok beğendim şimdiden ilginiz için teşekkür ederim iyi yayınlar

  12. ümit says :

    sayın eserler lütfen banada yardımcı olun eşim konusunda hayat şartlarından dolayı eşime gereken ilgiyi de yardımcıo lamıyorum eşim programınızı herkesle paylaşıyor size ulaşmak istiyor ulaşamıyor hatta astv ye gitcem diyor lütfen eşim konusunda yardımcı olurmusunuz kendiside burda şu anda slmları var astv ailesine tlf nom 05069288867

  13. yasemin says :

    iyi günler.programınızı çok beğenerek izliyorum.mayıs ayında düğünüm var ve ben düğünümden önce değişmek istiyorum.bunaldım ve artık üniversite yılları gibi güzel bakım yapamıyorum.kendimi baya saldım.evlilikten önce bana yardım etmenizi istiyorum.teşekkürler…

  14. yasemin says :

    iyi günler.programınızı çok beğenerek izliyorum.mayıs ayında düğünüm var ve ben düğünümden önce değişmek istiyorum.bunaldım ve artık üniversite yılları gibi güzel bakım yapamıyorum.kendimi baya saldım.evlilikten önce bana yardım etmenizi istiyorum.teşekkürler…

  15. hatice says :

    programı çok beğeniyorum iki çocuğum var değişmek istiyorum sizi beklicem

  16. arzu says :

    merhaba.programınızı ılgıyle ızlıyorum bende degısmek ıstıyorum.bana ulasırsanız cok mutlu olucagımı bıldırmek ısterım.sımdıden tüm ekıbe tsklerımı sunuyorum.05413777754

  17. Haley Sherlock 2 says :

    Ama sonra k z kardeşi diyor ki ben vermem b breğimi, bende rahat yaşamak, koşmak oynamak istiyorum.

  18. Anonim says :

    merhaba bende programınızı seyrettim çok beyendim bende değişmek istiyorum

  19. cenkozmercan says :

    Programa katılmak isteyenler (224) 261 10 40 astv’yi arasınlar.

  20. aycan says :

    merhaba, ben de programınızı izledm ve çok beğendm. benm yaşım 17 arkadaşlarım çok bakımlı ama ben hiç bakımlı değilim bakmlı olmamamın nedeni ise ; bizim maddi durumumuz hiç iyi olmadığımdan kendime bakamıyorum biliyorsunuz bakım bile parayla konuyu fazla uzatmıycam umarm beni bir ergen olarak çok iyi anlarsınız ablacığım lütfen bana ulaşın ve yardım edin :(( numaram 0553 263 51 95

Bir Cevap Yazın

