Modern Family Season 2 Başladı!

Evet nadide diziler tekir bekir geri geliyor ve ben gittikçe sonbaharı daha çok seviyorum. Ne pis bi mevsimmiş yaz onu daha iyi anlıyor ve sindiriyorum.

Modern Family benim için geçen sezonun en büyük süprizi oldu diyebilirim aslında çünkü en başarılı 1. sezonlardan biriydi bir dizi için herhalde. Karakterler süper, hikaye komik, kurgusu tatlı tatlı gidiyor ve Al Bundy var daha ne olacak?

Evet sefil ve uykusuz bir güne böyle düz bir yazı ile başladım, sevenlerimden özür dilerim.

Burda / Burda da /IMDB / Sezon 1 /Altyazı (daha çıkmadı ama çıkar)

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Modern Family Season 2 Başladı!”

  1. Utqu says :

    Bn s02 e01 i bulamadım

Bir Yanıt Bırakın

