Dexter Sezon 5 Başladı!

Merakla beklediğim dizilerden birisi daha başladı yazarken daha sıkılıyorum. Son 2 haftadır falan neredeyse sadece şu dizi başladı, bu dizi başladı yazıları olduğu için arka arkaya bunlardan yazmaktan sıkıldım çünkü.

İşte insan böyle yavşak bir bireydir. Sevdiğim şeyler fazla geldi bana bak. Demek ki birisi gelip ağzımın ortasına bir tane patlatmalı benim. Tam bu anda aklıma gelen bir durum:

Orta çağ filmlerinde görüyoruz ki, bir kral öldü mü, şöyle oluyor: 1) Kral öldü! 2) Çok yaşa kral! Yani diyorlar ki, kral öldü ama bak biz anında yenisini koyduk yerine, sıfır sayrılık yaşadık devlet düzeninde…değil mi? İşte ben o işe uyuz oluyorum. Fırıncı olsan bilmem ne olsan, 2 gün yasın tutulur bilader. Kral oldun mu demek ki olayın bu kadar, 40’ı çıkmak falan yok yani.

Bunları biliyon mu: Simpsons 22. sezon ve Desperate Housewives 7. sezonda başladı. Saturday Night Live’de 36. sezona bana mısın demiyor…

Dexter sezon 5 linkler / Alternatif linkler / Tüm sezonlar / Altyazı

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

