Paul Neave: Tümevardıran Flash Tripleri ve E-Halisünasyon

Paul Neave bir İngiliz interaktifçidir.

Yukarıdaki paragrafta informatif olduğumuza göre artık eğlenmeye başlayabiliriz. Ben epey eğleniyorum, siz de eğlenin. Haahahah….çok süper abi yeaaah!

Benim kadar eğlenemiyorsanız şunu deneyin, Paul’un sitede strobe kısmına bakın, tam ortaya bi 30 saniye baktıktan sonra göz kanserinden ölmediyseniz şimdi de meeeauz tutan elinize bakın, hahahaha süper değil mi? Ya da nereye bakarsanız süper zaten ama benim meeeuaz tutan elim bence en süper, bir davlumbaz efekti uygulanmış gibi oluyor.

Sitedeki diğer flash uygulamalar da oldukça ilginç, 3D filmlerin popülerleşmeye başlaması ile 3D gerçek zamanlı çizme uygulaması oldukça eğlendirici, webcaminiz ve mikrofonunuz varsa yine bazı uygulamar çok eğlendirici gelebilir ama ben artık yazmayı kesip tekrar strobe yapacam xD. Gel buraya tık et.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

