Tehlikeli Sanatlar: Camera Toss Photography

Soldaki şey ne olabilir diye mistik ve gizemli bir başlangıç yapmamı engelleyecek bir başlık atmış bulundum. Boş bulundum. Hiç Fransa’da bulunmadım. Soldaki şey ise bir fotograftır, photoshoplarda imal edilmiş abstract bir görsel değil, fotografın kendisidir. Şimdi ben bu bloğu okusam şu soruyu sormadan edemezdim.

Bu eğer bir fotograf ise, şöyle bir fotograf olabilir mi ki, photoshoplarda yapılmış abstract bir görselin çıktısı alınıp da onun fotografı çekilmiş? Cevap basit: haıyr…hmmm, o kadar da basit değilmiş bak yanlış yazdım. Demek ki cevap basit değil, ama cevap hayır.

Bu bir tekniktir değerli okuyucu. Ve tehlikeli bir tekniktir, adı camera toss, yani türk dillerine kamera fırlatma, kamera sıpıtma tarzında çevrilebilir. Alıyorsun kameranı, bir miktar pozlu (ne kadar uzun pozlu o kadar abstract) bir ayarda atıyorsun kamerayı havaya. Bu kısım kolay zaten, asıl olay tutma kısmı, sonra da tutacaksın, tutamazsan tutan kamon. come on tut it!

Zamanını artık boşa harcama, çünkü bu yazı bitti ama ben hızla yazarken enter’a basıp yeni pararafa geçtim, aynen 1990’lara saçlarının arkasını uzatan efsanevi Trabzonspor kadrosunudan (Ogün, Abdulla, Ünal falan) sol açık Orhan gibi duramadım. O da soldan süpersonik hızlarda gider, herkesi geçer ama kaleye dönemez, o hızla topla birlikte auta çıkardı. Burada da bir sürü süper cameratoss var.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

