Shitsenders.com: Yaratıcı Eşek Şakası!

İnternetin hayatımıza girmesi ile ortaya çıkan iş olanakları bu sektörden hızlı ve kolay para kazanmanın yollarını adeta roma imparatorluğu gibi döşedi. Bir takım insanlarda bu yolda kopup gittiler ve bugün yaptıklarına baktığımız zaman çoğumuz, lan bunu ben düşünmüştüm ya falan diyoruz. Ya da zaten 90’larda Amerika’da falan yaşamışsanız bir süre, orada olan şeyleri alıp buraya aynen monte etmeyi düşünmüş oluyorsunuz. Ondan sonrası “lan ben bunu yaparım Türkiye’de yaa” demeye ve peşine düşmeye bakıyor, ki o girişimci kişilik ise bambaşka bir kişiliktir. Herneyse, işte Türk girişimcilere benden bugün bir kıyak daha.

shitsenders.com uyuz olduğunuz ve Godfather gibi atkafası gönderemediğiniz insanlara, sizin seçiminiz bir mahluk-i hayvanatın bokunu seçtiğiniz miktarda göndermenizi sağlıyor. Tamamen anonim kalmanızın garanti edildiği sitede, gönderdiğiniz kutu da açılana kadar ne olduğu belli olmuyor. İnek, fil, goril bokları arasından istediğiniz bokları, ister tek tek isterseniz de bir potpuri (bu lafı da yıllarca potbori bildim aynı mönü’yü menü bilircesine) şeklinde yollayabilirsiniz. Paypal, kredi kartı falan gibi klasik yönetmlerle ödeme yapabilirsiniz. Boklar yaklaşık galonu 20$+10$ shipping ücreti karşılığında yollanmaya hazır bekliyor. Leş gibi koku garanti. Süs burayı meaauzla.

Reklamlar

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: