Uyarı: Tatile Çıkıyorum, Panik Yapma!

Yazarımız yıllık izninin bir kısmını, “yıl bitmek üzere ben nabıyorum lan?” gibilerinden bir panikle kullanmaya karar vermiş, işi gücü bırakıp sanırım kemer’e gideceği için, yazılarına sayı ile bir hafta, harf ile I hafta ara verme arifesinde böyle bir yazı yazarak oluşması muhtemel infialleri  önlemesi planlanan bir paragrafı mümkün olduğunca uzatmaya çalışsa ne olur, çalışmasa ne güzel olur. Hep uyurdum. Tabi ki sucuk ve çikolata yemek için uyanır, arada da 25-30 bölüm dizi seyrederdim.

Bana kalsa evde yatıp geçirmeyi tercih edeceğim tatil’i, bana kalmadığı için evde yatıp geçirmeyecek olmam bir kenara, cumartesi sabahı saat 6’de yola çıkmak gibi oldukça faşistik ve ırkçı davranışlara kurban olacağım. Bence kimse saat 6’da kalkmamalı. Hatta bence saat 10:45 (ertelemelerle 11:02)’den önce kalkmak haram olmalı. Böyle bir haram olsaydı eğer AKP’ye oy verirdim.

Sanırım ilk defa bloglarımda siyaset yapmış olmanın verdiği “lan cenk ne hergele adamsın bea” hissi ile sizlere iyi bir hafta sonu, ve gelecek hafta içi ve gelecek hafta sonu diliyor, kafanıza sağ el orta parmağımda bastırıp “bi çay bi kola” diliyorum. bibuy.

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Uyarı: Tatile Çıkıyorum, Panik Yapma!”

  1. ucuz tatil says :

    Bende tatil için güzel bir yer arıyorum ama tam olarak bir karar vermiş değilim.Vermiş olduıgunuz bilgiden dolayı teşekkürler yazılarınızın devamını diliyorum

Bir Yanıt Bırakın

