Uyarı: Tatilden Geri Döndüm! F5’i Kökle

Tatillere gitmem ve dönmem arasında geçen zamanda dikkat ettim de tatil yapıyorum. Paso tatil, paso tatil…Yer gök tatil olmuş bana ve sevdiklerime. Yani bu da şudur ki, sabah kalkıyoruz yiyoruz içiyoruz denize giriyoruz, akşam kalkıyoruz yiyoruz içiyoruz denize giriyoruz, bu esnada da telefon çalıyor, abi bursa’da kış oldu falan diye rapor veriyorlar ama tınmıyoruz biz. Açık büfe tatlılar neymiş ona bakıyoruz, ordan çıkıp efe çadırından çeşitli etnik yemekler alıyoruz, bi taraftan da ben sürekli kahve içiyorum. Bu arada gittiğimiz yerde Türkler olarak azınlıkta kalmışız ve etraf rus dolu. Bunu nereden anlıyorum ben? Elbetteki Rus erkeklerinin slip mayoya olan düşkünlüklerinden. Türk erkeğini ve delikanlısını bozmakla kalmayacak, adeta yok edecek, disintegre edecek bir mayo türü bu. Zaten drıbjkeya, şejyejoujaj diye konuşmalardan da Rusluk testinden geçiyor herkes adeta.

Evet 1 hafta sonra geri gelmiş bir adam olarak ilk önce dün gece downloadlarıma baktım. Ne de olsa internetsiz 1 hafta geçirmişim. Diziler birikmiş, dexter’ı olsun, weeds’i olsun, office, how I met, fringe vs. falan derken 1 haftalık birikimimizi dün gece nakte çevirdim, likit ettim onları harddiskime. Zaten 1 hafta internetsiz kalmak diş etlerimde çekilmeye sebep olmuştu. Gerçi çift laptop gittik hanımımla bu sefer ama ben hem zibil wireless internetten hem de elimin kovuğuna gitmeyen laptoplardan hazetmediğim için anca film falan seyrettim onla. herneyse ya.

Bakın minecraft çok zevkli lan! SAdece geri geldim diyeceğim basitlikte bir yazı yazmamı beklemediniz herhalde. Java kurulu değilse pilgisayarınıza ta buraya gidin, sonra da buradan register olun (aktivasyon yok), soora da gidin küplerden yaratıcılığınızı sergileyin. Başta bu ne ya??? falan desenizde bi 3-4 dakika geçti mi bağımlılık yapıyor. Bu arada multisi de var ama onu test edemedim ben o hele çok zevkli olabilir. Minecraft’s Tıkırda.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

