CSS için Gradient Yaratıcısı Editörü Şeysi Generatorü!

Lisede kep giyme törenine katılmamakla kalmadım, üniversitede de bu törene katılmadım. İlkokulda ama bir gece olmuştu ona katılmıştım. Peki birisi dese ki “Cenk artık html5 ile css3 ile gradient renkler olabilecek internetlerde, buna katılıyor musun?” dese, ona da katılırım.

Eskiden düz (solid) olmayan renkler için bir imaj kullanmak zorunda olan html/css oğlanlara artık grup gün doğarken. Yani daha tam olarak gün doğmadı, ama gündoğuyor, yani elik ulağ ında.

İşte peki bu css kodlarını nasıl yazacağız diye kara kara düşünen 42 kişi sabah çevre yolunda önüme atladı ve bana bu işi çözmem için 6 yıl boyunca bana ve sevdiklerime yetecek kadar barbunya pilaki önerdiler. Onların önerilerini geri çevidim çünkü, pilaki sevsem de hem pilaki yiyip hem pilates yapamam diye! Ebru Şallı’yı kızdırmamak lazım sonuçta. Buradan css gradient generator yoluna sap.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

