Medal of Honor Sonunda PC’ye Çıktı: Clone Dvd Linkleri…

Dünyada 2 tip insan vardır demiş o kadar ünlü olmadığı için adını hatırlayamadığım bir filozof diyerek başlayabilirdim bu yazıya. Ve fakat yoooo başlamayacağım, çünkü dünyada türlü türlü insan vardır değil mi? Ha ha ha. Hayır yoktur ve ünlü olsaydım, ve filozof olsaydım şöyle bir sözüm Türk Dil Kurumu Atasözleri Kitapçığında olurdu.

“Dünyada ve galakside 2 tip insan vardır: Medal of Honor’cular ve Call of Duty’ciler. Ben bir Call of Duty’ciyim!” Cenk Özmercan:Ünlü Filozof ve Fikir Adamı ve Takı Tasarımcısı.

Peki sordunuz mu kendinize “Lan sağda solda görüyoruz, bu CloneDvd ne demek?” diye. İşte burada size kötü haberi yedire yedire veriyorum. Bu oyun dvd’sinin aynısının tıpkısı, klonu demek. Kötü haberi anlayamayanlara extra veri sunuyorum: Yani içinde Skid Row, Reloaded, Razor falan diye bir klasör yok. Olaya hala uyanamayanlara da net bir şekilde açıklıyorum: Crack yok craaack! Daha çıkmadı, çıkınca buralara eklerim diye umuyorum. SkidRow’u göreve davet ediyorum…İnternetlerde bulduğum 3-5 serial yazıyorum sevabına.
2NH9-37LE-TV6K-M2YS-VJB8
APVM-DLAR-AL20-33R0-9312
67EE-5XGA-9817-YFDE-8XCD
BBK3-X24Q-CD9D-2RSE-0EP1
2FR9-23EQ-NBT4-380P-VN1X

CloneDvd linkler / IGN / Gamespot

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Medal of Honor Sonunda PC’ye Çıktı: Clone Dvd Linkleri…”

  1. Filozof says :

    Piyasada clone si yapılmamış bişey kalmadı sanırım :)
    paylaşım için teşekkürler.

Bir Yanıt Bırakın

