Ey Eşim, Ey Dostum, Sevdiğin İlginç Şeyleri Yolla Bana ya da Sosyal Bir Uyanış Yazısı!

Arkadaşlarım var benim. Ne o? Şaşırmış görünüyorsunuz. Yoksa sadece meaauz ile dost biri mi sanmıştınız beni?

Evet, bu arkadaşlarımın oldukça kısıtlı bir kısmı burada yorum falan yapıyor, ama izliyorlar beni genelde, biliyorum. Telefon ediyorlar falan, “lan cenk şu yazına çok güldüm” gibilerinden söylemler yapıyorlar. Ya da görüştüğümüz zaman falan, olm senin bloglarını millete çok övüyorum falan diye ara gaz veriyorlar bana. Yorum yapmıyorlar, fazla sırnaşmıyorlar, neden böyle bilmiyorum, ama okuyor ibneler. Hehehe, bakın size olan saygımdan gülme efektinin ilk harfi küçüktüi gidip onu silip büyük harfle başladım, yani ibneler diyecek kadar samimi ama ilk harfe dikkat edecek kadar saygılıyım. Yok lan aslında saygı falan. Yazılarda hata olmayan paragraf yok, zaten gramer diye bişi yok en baştan, ve hatta ne var bilmiyorum valla.

Ama şu var. Bana içerik gönderen 4-5 arkadaş var. Mail atıyorlar bana. Bunların isimlerini sayayım: Volkan, Berk, Evren, bazen Tolga ama az. Çünkü Tolga bizim bildiğimiz evrende yaşamıyor. Aion’da yaşıyor. Herneyse.

Sonuç olarak şunu diyeceğim, zaten bu blog artık bi 8-9 aylık oldu, okuyanlar biliyor nasıl şeyler yazdığımı ve burada olacak kadar ilginç, saçma şeyleri bana mail atın. Ben de buralara koyayım ilginçliğinden emin olduktan sonra. Konu kısıtlaması yok, internetlerde herhangi bişi olabilir, tasarım, sanat, sinema, oyun, reklamcılık, televizyonculuk her türlü şeyler olabilir, okurken sıkmasın bakarken kasmasın, dinlerken büzmesin yeter. Mailim de şudur : cozmercan@hotmail.com . Tabi ki bu tırt mailim ve yılda bir kez 22 nisan’da kontrol ediyorum o yüzden acele etmeyin buralarda çıkmazsa gönderdiğiniz şey. Ayrıca, “kanka” statüsündeyseniz zaten ben size asıl kullandığım maili verip “ajan bana bu mailden daha hızlı ulaşırsın” cevabı verecem, bu lafım mesela gökhan atalay gibi ilkokuldan gelen ama bi şekilde bende maili olmayan adamlara :)

Herneyse, sosyal beceriksizlikte aşırı becerili bir adam olarak ancak uyandım böyle bişi yazmaya. Yorum da yazın lan ayrıca :P

Son olarak kuzenim olan batu’ya sesleniyorum: Sen ne pis bir adammışsın lan. Ne yaptık olm biz sana? Niye aramıyorsun yavşak? Ben en son 20 aramamda ya “gece 4’e kadar çalışıyordun ya da sharm el-sheik” bilmem nerelerdeydin, nasıl bir adam oldun çıktın lan sen?

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Ey Eşim, Ey Dostum, Sevdiğin İlginç Şeyleri Yolla Bana ya da Sosyal Bir Uyanış Yazısı!”

  1. muratünlü says :

    şimdi oldu…geç oldu…güç oldu mu?

  2. muratünlü says :

    hangi güç?

Bir Cevap Yazın

