Münir Özkul Öldü :(

İlk önce bundan bir önceki postu, ki sabah yazmıştım, yaklaşık 5 saat kadar önce bitirirken linke “münir özkul” yazmıştım ve az evvel birisi Münir Özkul ölmüş diye bağırınca ofiste inanamadım. Bu nasıl bir tesadüftür böyle.

Okuyunca belki pek tınmazsınız ama şahsen insanın başına gelince acayip oluyor lan. Durduk yere aklıma gelen, yıllardır hakkında hiçbirşey duymadığım bir adam, ben rastsal bir referans verdikten sonra ölüyor, insan bi garip oluyor.

Bunun üzerine buraya koymak için bir resim bulmak amaçlı google’layınca da şöyle bir yazı buldum. Çok enteresanmış, suratta tekme gibi bir Yaşar Usta repliği. Sonra da düşündüm çocukken seyrettiğimiz bi ton filmini ve allah rahmet eylesin dedim yani.

<=tık tık

buradan buldum
http://siyahzicopele.blogspot.com/2009/01/yaar-usta-gibisi-gelmedi.html

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

