Fallout 3: New Vegas [Skid Row] Xbox’tan Sonra PC’mizde :)

Daha kaç tane yazıya ben daha ufak bir çocuktum diye başlayacaktım ” diye bir veryansın ederek başlayacaktım ki olayı biraz düşününce, başlayamadım. Evet bir sürü yazıya, herhalde üstümdeki etkisi taa o yıllardan geliyor olsa gerek, “ben ufak bir çocuktum…” diye başladım ama ilk fallout’u oynadığımda ufak bir çocuk falan değildim lan! Üniversite öğrencisiydim yani ne ufağı, eşşek gibi adamdım. Yıl herhalde 95-96 falan mı neydi, demek ki neymiş? İnsan beyni çok acayip bişiymiş, ayrıca yaşlanmışız lan! Üniversite 15 sene öncemiydi be, YUH!

Artık eskisi gibi oyun oynayamıyorum be gamsız. c64 – Amiga zamanları olsun, üniversite zamanları olsun, yurtdışı yılları olsun, herhangi bir günde uyumayı çıkartırsan en çok yaptığım şey büyük ihtimalle oyun oynamaktı. Şu hayatta 1-2 tür hariç hemen her türlü oyunu oynadım, çok popüler oyunlar oynadım, kimsenin bilmediği ipe sapa gelmez oyunlar oynadım, severek oynadım, uyuz olup bitirmek için oynadım, sabah oynadım akşam oynadım, oynadım da oynadım…ama son 3-4 yıldır bi pusma oldu bende. Artık eskisi gibi, özellikle single player oyunlar oynayamıyorum. “Game Installers” klasörüm Maxtor External HD’mde devasa bir yer tutuyor artık, yıllarca beklediğim ama kurmadığım oyunlarla. En son, ki onuda çok uzun zaman sonra, Civilization 5’i oynamaya başladım. Ondan önce ki oynadığım son single player oyun Wolfenstein 2 idi. Ondan öncekini hatırlamıyorum bile. Batman, witcher, fallout 3 falan gibi ilk aklıma gelen, yıllarca beklenen ama çıktıktan sonra yıllarca oynanama….aaa ben ne yapıyorum yaa ?? Lan size ne ben artık oyun oynayamıyorsam. Üstüme gelmeyin olm! Zamanım yok artisler. İş-ev arasında mekik çekiyorum lan!

Fallout 3 ise yıllarca beklediğim, çıkınca sevindiğim, ama oynayamadığım; oynayamadığım için de içimde patlamış bir oyundur. Daha sonra bi ton DLC (Downloadable Content)’i de çıkan bu supradin oyunun yenisi çıktı, ki artık DLC’ye sığmamış olsa gerek ki, ayrı bir stand alone oyun olarak çıktı. Xbox versiyonu forumlarda ve torrentlerde 1-2 gün önce yerini alan oyunumuzun PC versiyonu için de skidrow’a teşekkürü bir borç biliyoruz, ama birşey biliyorsak o da birşey bilmediğimizdir. Yani borcu bildiğimizi de bilmiyoruz ve oluşan bu paradox uzayı ve zamanı büküyor ve vaadedilen ülke karşımıza çıkıyor. 10 gün işe gitmeyeceğiz, ama karımızın zoruyla bir yerlere tatile de gitmeyeceğiz, evde olacağız 10 gün…yatma kalkma saati yok…istediğimiz kadar oyun oynayabileceği……derken uyandım lan!

Gel linke geldin sen zaten sıpa / Al bi de alternatife tıkla

Reklamlar

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: