Imme Van Der Haak’ın Oha Dedirten Takı Tasarımından Girip Takı ve Moda Konusunda Sosyo-Ultrasonik Eleştiriler Yapan Yazı Aynı Zamanda En Uzun Başlığa Sahip Yazıdır Adeta!

Nedir takı? Niye takılır? Nereye takılır?

Türlü türlüdür bunlar; bilezik, yüzük, küpe…vs. İnsan evladı bunu kendine yakıştırdığı için takar diye tahmin ediyorum. Tabi bir de paha olayı var. Bu ürünler altından, elmastan, U-235 izotopundan falan yapıldıkları için, paha , ateş pahasıdır. Pahalıdır bunlar çok. İnsan denen it sever böyle artistikleri, al param var, alnıma elmas çaktırdım diye ortamlarda dolanmayı. Ve hadi standart olanları tamam da sonra arayışlar vardır, piercing falan gibi. İşte ense köküme taktırdım, meme ucuma, dilime, bızırıma oydurdum falan… Yau nasıl bir hastalıktır bu? Bilezik, kolye için falan hiç bi deldirme yapmana gerek de yok. Belki de düğünlerde piercing hediye edilmemesinin önemli sebeplerinden biridir bu :D Geline, amca oğlundan sol meme piercing’i …falan.

Bugün toxel’de gördüğüm, sitesinden teyit ettiğim Imma Van Der Haak ise beni abandonoz eden bazı takılar tasarlamış ki, yani dedim yuh dedim ya, o altından sümük imitasyonu nedir, o kaş ataşı, nedir, nasıl arayışlardır bunlar. Kendimi muhafazakar hissettirdi bana resmen.

Aranızdan “lan ilk çıktığı zaman bikiniye de böyle diyorlardı” diye düşünen ilk 3 vizyoner talihliye rektal tuşe lolipop’u taktırmayı düşünen biri olarak nitelendirin beni ve sevenlerimi ve tarsus idman yurdu taraftarlarını.

Gel sitesine bu süper imma’nın

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Imme Van Der Haak’ın Oha Dedirten Takı Tasarımından Girip Takı ve Moda Konusunda Sosyo-Ultrasonik Eleştiriler Yapan Yazı Aynı Zamanda En Uzun Başlığa Sahip Yazıdır Adeta!”

  1. Batu says :

    Kaştaki olay güzel bence ama yermi dersen yemez tabiki

  2. Batu says :

    12 Ekimde yazdığın yazıyı şu an okudum bundan sonra emrindeyim hayatımın adamı

  3. Batu says :

    bu arada sinema hakkında pek yazmıyon galiba biraz bekliyoruz sinema yazılarını 4 gözlen

Bir Cevap Yazın

