Jamiroquai’den 5 Yıl Sonra Yeni Albüm: Rock Dust Light

Sempatik oğlandır Jay Kay. Hemen herkes gibi ben de Jay’in kendisini Jamiroquai zannederdim, sonra birgün öğrendim ki, grubun adıymış Jamiroquai, aranızda bunu bilmiyenlerin olduğunu bildiğim için bunu aradan çıkartalım, peki ama Jamiroquai ne demek? Bunu ise çoğunuz bilmiyorsunuz, ki ben de 15 dakika önce öğrendim, ne zamandır yeni albüm çıkartmıyorlar diye adamlar hakkında biraz okuma yaparken, ilginçmiş. Grubun ismi, “Jam” ve “Iroquai” kelimelerinin birleşiminden geliyor. Jam’in ne olduğu belli, Iroquai ise en güçlü kızılderili konfederasyonu idi, ki savaş sırasında İngiltere tarafında oldular ve ABD tarafından katledildiler. Jay’in kafaya ne diye hep bizon takkesi taktığını da böylece anlamış oluyoruz.

Herneyse yeni albüm çıktı 2005 Dynamites albümünden sonra (bi de best of var arada galiba ama tınnnnnnnn diyoruz ona)  adı da Rock Dust Light. İşte burada / ve burada

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

