Twitter Tussle: Twitleri Kapıştırın!

Hani bazen birşeyi bilmezsin ama etrafta konuşulup durur bu, twitter’da böyle birşeydi benim için. Önemli Türk Celebrity’leri falan twitleyip duruyordu ve bunlarla ilgili haberler gündemi oluşturuyordu. Lan bu nasıl birşeydi böyle?

Ne olduğunu görmek için kendime bir hesap açtım şurda https://twitter.com/cenkozmercan ama çok kısa bir süre sonra inanamadım buna ben. Bu muydu twitter? 140 karakterlik bişiler yazacam ve followerlarım görecek bunu? Pıyyyy çok saçma çünkü 1) Ben 140 karakterle başlık bile yazamam, 2) Kim follow etsin beni ki?

Sonra bişiye uyandım, bu twitter akıllıca kullanılabilir ve haberlerin önündeki “önce özetler” olabilir diye düşündüm ve bazı tasarım bloglarına ve nasa falan gibi ilginç yerlere follower oldum ve bunlarda bir takım haberler olduğu zaman twitleri gelmeye başladı, bu seferde baktım sonsuz bir twit gelişi var, yetişmek imkansız…saldım bende. Ayda 1 falan login olup hızla 10 twit arka arkaya gibi bir tarz geliştirdim kendime……iyi de ne anlatıyorum ben ya?

Twittertussle sitesi ise twit edilen kelimeleri kapıştırabileceğiniz bir site. Mesela yazıyorsun slayer vs megadeth dakikada kaç kez twit ediliyor bu kelimeler görüyorsun. Bok varmış dediğini duyar gibiyim :P Burada

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Twitter Tussle: Twitleri Kapıştırın!”

  1. Batu says :

    güzel bilgiler

  2. Batu says :

    bu arad hala kaykay olayı ilgini çekiyorsa dogtown and z- boys belgeselini öneriyorum
    ilk kaykay tayfası hakkında

  3. Batu says :

    takipçinim

  4. Batu says :

    ne bilim aklıma geldi kaykay falan alaka yok haklısın

Bir Cevap Yazın

