Star Wars: The Force Unleashed 2 [Reloaded] & Clone DVD Rusça Sürümü Düzeltme Yolları

Star Wars alemi en fazla sütü sağılan franchise değil midir? İtiraz istemiyorum, öyledir! 6 adet film, t-shirtler, oyuncaklar, türlü ıvır zıvır ve her türlü star wars damgalı üründen sonra Lucas abimiz mest oldu vallahi jest oldu! (Thahaha bunu yazdım ve sesli güldüm resmen ha. Şarkı sözü yazıyorum, mest oldu diyorum sonra da kafiye olsun diye JEST OLDU diyorum, vay vay vay, KİST OLDU falan da diyebilirdim haa! hahahaha, ENSEST OLDU nasıl? Hahaha herneyse…)

Ama Star Wars oyunları nedense çoğunlukla dandik oldu okur insan! Saçma sapan bir sürü oyunun arasında 3-4 tane güzel oyun vardı ama, ki bence en iyileri KOTOR ikilemesi idi. Hastası olmuştum ben bu nadide oyunlara. İşte bugün de Gamespot’dan 8.0 almış, beklenen oyun Force Unleashed 2 Reloaded tarafından deamon tools’umuza sürüldü. Önceden çıkan clone dvd versiyonundan yaklaşık 1 gigobutik daha büyük olma sebebi ise multi-language olması. Yani sorunsuz istiyorsanız reloaded versiyonu artık burda.

Yoook eğer clone dvd versiyonunu indirdiniz ve rusça bilmiyorsanız, o zaman forumlarda anlatılan bir yöntem öneriyorum. O da şudur, regedit ile oyunun registry’sini buluyorsunuz, orada language’ı “ru” dan “en” e çeviriyorsunuz. Şimdide adım adım anlatış:

1) Başlat =>Çalıştır , buraya “regedit” yaz. Tırnak yok, tırnak yenmiş!
2) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Lucas Arts\Star Wars the Force Unleashed 2\Language=ru yerinde gel ve bu ru’yu en yap
3) 2 adımda biten açıklamaya 3. adımı yazdığım için bunu oku.

Şimdi de linkler / Burda da clonedvd versiyon

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

