Dar Alanda Hem İnsanlığı Hem de Tüketim Toplumunu Eleştiren Vokali İçinde Beste’de Tek Rif Vardı!


Evet eskiden (90larda falan) bir şarkı dinlerken bir sürü rifler olurdu. Sonra değişti bu. Hemen daha ilk dinleyişte sevilen, 2. dinleyişte sözlere refaket edilen, 10. dinleyişte de yeter artık ya da doğum yerimize göre its enough ffs dedirten bir mimariyi kendime kıble yaparak bastım gitarın tellerine! Ortaya çıkan esere “opusumtrak” oldu diyebilirim. Arka arkaya en fazla 2 kere dinleyin yannız!

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Dar Alanda Hem İnsanlığı Hem de Tüketim Toplumunu Eleştiren Vokali İçinde Beste’de Tek Rif Vardı!”

  1. Batu says :

    Şarkı süper gitar karizma
    sosyallikte cabası
    daha ne olsun

  2. Batu says :

    bu arada şunu da söylemeden edemiyeceğim bir zamanlar sinemada yanında oturan bir vatandaş kendisine dokundu diye olay çıkaran antisosyalliğin kitabını yazan cenk özmercan kendi çalıp söylediği bi şarkıyıtüm aleme yayınlıyor ve tarkan’ın ikimizin yerine klibindeki o muhteşem sitemkar gülümsemeyi ruhlara pelesenk ediyor ama bu şarkının güzelliğini bozmuyor ne ala

  3. cenkozmercan says :

    senin gibi 2-3 yorum alt alta yazmak gerekirse, ve yukarıdaki soruma kendim cevap vermem münasip kaçarsa cevap vereyim sen ne yaptın sorusuna istersen sevgili kuzenim batu bartokomous.

    sen mitinglerde yürüdün dostum tıhahaha.

Bir Cevap Yazın

