Inception Sonunda DVDRip olarak çıktı!

208.000 küsür oy, 1570 review ve 396 critics review sonrası Inception IMDB’de 9.1 gibi epik bir not ile orada duruyor. Orada dediğim neresi diye merak edenler varsa, onlara diyecek birşeyim yok. Orada işte!

Sinemada seyrettiğim Inception’ı seyrettiğimde de beğenmiş, bunu yanımda oturan eşime tebliğ etmiştim, o da bana kibar bir şekilde, üstüme başıma popcorn döktüğümü, uzun zamandır traş olmadığımı ve bir mağara adamına dönüştüğümü bildirmişti. Ahh ahh, zaman su gibi geçip akıyor değerine benim karar vermemin enteresan olduğu ama bir ağız pelesenkliği ile değerli dediğim, değerli okur.

Bence bu film 2010’un en iyi filmlerinden biridir. O yüzden kesin seyret. Hatta tüm zamanların en iyi filmleri kaç tanedir bilmiyorum ama o listeye de girer. Liste kısa ise giremeyebilir, mesela en iyi 3 film desek zor girer, 10 film desek….söylemesi zor, ama güzel film yani, bence en iyi 30 filme girebilir, yine de bu tür kararlar vermek beni bozuyor. En iyi 10 film listesi yapmam gerekse sanırım yere devrilip listeyi bitiremem…

Bu film ise internetlere dvdrip’i sürüldü sürülümesine ama 20 farklı grup bir aç gibi release etti, ve nuke ardına nuke yedi bir sürü versiyon, daha sonra fix’leri çıktı, onlar nuke yedi, fix’in fix’i çıktı falan, en sonunda scene grubu arrow rerip ile son damgayı koydu 148 dakikalık bu filme.

Pepen pepen vakit tamam, artık linkleri verme zamanı. Burada rerip / Alt yazı / IMDB / Online izle

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Inception Sonunda DVDRip olarak çıktı!”

  1. evronas says :

    720p’si de çıkmış. yazını okumadım aslında, bu fiat cabrionun titanik filmini animsiyorum ben. midem kaldirmaz gibi geliyor baska bir filmini. izlesek sadece zamani mi kaybederiz yoksa akabinde mide bulantisi surer mi? eger duymadiysan daha evvel, newsflash: movies are dead!

    peki sinemada saygi var mi artik? eskiden duvara teyemmum yapiyordun pandik yedin diye kolundan. karin yapinca nasil davraniyorsun? elbet bir temas oluyordur.. ya cep telefonun? acik ve sessizde mi yoksa titresimde mi yoksa kapali mi yoksa arabada mi birakiyorsun yoksa evde mi birakiyorsun yoksa mi? konami…

    • cenkozmercan says :

      sinema faşizmim son buldu yıllar önce. çok kalabalık olacağını bildiğim filmlere gitmiyorum sadece.
      ayrıca leo iyidir ya salla titaniği falan. telefonu kaptıyorum titreşime gelemem

Bir Cevap Yazın

