Yaşayan Bursa Dergisi Kasım Sayısı…

Dün değil de, bir önceki gün daimi dostum, Bursa sosyetesinin mihenk taşı ve ilimizin tanınmış siması Teoman Çıtır bey ile telefonda irtibat haline geçmiştim. Konu ise Bursa’nın bir diğer medal of honor’u Sedat Savu idi. Ben Starbucks’ta eşim olan Fulya hanım ile birlikte oturmuş, adını şu an hatırlayamadığım çikolatalı buzlu ve 2500 kilokalorili içeceği yudumlarken Sedat’ı karşı masada otururken gördüm. Hemen kendisine telefon ettim, telefonu açtı ve duştan yeni çıktığını, söyledi bana. Kendisinin aslında starbucks’ta karşımda oturduğunu bildirdiğimde ise bana şöyle söyledi “Cenk, şu an ben sağ elimi yukarı kaldırıyorum, görüyor musun?”. Karşımda oturan kişi ne sağ elini yukarı kaldırıyordu ne de duştan yeni çıkmış bir hali vardı. Olayın iyice David Lynch filmlerine benzemesi beni biraz korkutmaya başladı. Sedat’a “many mahalos” dedikten sonra telefonu kapattım ve ortak dostumuz, hatta izin verin büyük harfle yazayım, Ortak Dostumuz Teoman’ı arayıp ona durumu özetledim. “Böyle böyle abi” dedim. Güldü.

Teoman onu özel kılan bir gülücüğe sahiptir sevgili okurlar. Bu gülüş sonrası “Cenk olm sosyete dergilerinde yazıların çıkıyormuş lan, pilav mısın lan sen ha niohhahaha” gibilerinden devam eden görüşmemizde, kendisine uğrayacağımı, yakın zamanda görüşmemiz gerektiğini bildirdim. Biz yakın dostlar hep böyle yaparız. Yakın zamanda görüşmemiz gerektiğini, arayı çok açtığımızı falan tebliğ ederiz ama ben kimseyi görmeyeli yıllar oldu sevgili okurlar. Onu da belirteyim.

Yaşayan Bursa dergisi de, Kasım ayında çıkmış bulunuyor, hatta daha önce çıkmış ama benim haberim olmamış, ki bu yazımda dünyanı ele geçirme planlarımdan bahsettiğim Civilization 5 yazım adeta nobel’e aday olası bir yazı olmuş ben daha okumadım, okuyanların yalancısıyım. Kapakta da Demet Akalın var.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Yaşayan Bursa Dergisi Kasım Sayısı…”

  1. Gökhan Atalay says :

    Cenk, olm su Teoman Cıtır’ın telefonunu bana da ver, veya nasil ulasacagimi soyle Napiyor o adam? Yıllardır gorusmedim, bu arada onun ozel gulusunu hatirladim, hakkaten oyle gulerdi nihoahaha diye :)

  2. Oğuz ÖZGAN says :

    “ki bu yazımda dünyanı ele geçirme planlarımdan bahsettiğim Civilization 5 yazım adeta nobel’e aday olası bir yazı olmuş”…

    merak ettim walla…

    • cenkozmercan says :

      naber abi ya, civ5 süper bu arada tavsiye ederim ama sen eski bir COD’cu olarak black ops’a girmişsindir herhalde

      • Oğuz ÖZGAN says :

        MW2 Multiplayer’a devam…
        Prestige’leri tamamlayacağım daha. Ancak ondan sonra Black Ops’a başlayacağım :)

        • cenkozmercan says :

          quadcore yoksa tıkırdıyor diyorlar, optimize edilmemiş sanırım adam gibi. ben hala Enemy Territory oynuyorum online, yıllara meydan okuyorum haha :D

Bir Yanıt Bırakın

