Call of Duty Black Ops: Skid Row Sonunda Çalışan Bir Versiyonla Karşımızda…

Yaklaşık 8-10 gündür cloneDVD’si ortamlarda dolanan ve bir sürü fake p2p crack ile trojana doyurmayan bir güzel release daha sonunda scene’in babayaro gruplarından skidrow’un elinden geçti.

Steam oyunlarında artık bir kompetan haline geldiği için skidrow’a güvenimiz tam. O yüzden korkuya yer bırakmadan gönül rahatlığı ile downloadlar başlayabilir ama ben orjinalini alıyorum sizde öyle yapın!

Call of Duty serisini hep çok sevdim ama 2. Dünya Savaşı konulu olanlara ayrı bir yakınlık duydum. Modern Warfare falan da iyi ama 2. Dünya Savaşı saplantım olduğu için ve elimde bir MP40 (ya da sanayide MP44 yapılmışı) oldumu kendimi evimde hissediyorum arkadaş.

Herneyse sonuç olarak linkleri vereyim. Burda / Burda / Burda da / Sadece Kırek

UPDATE (14 Kasım 2010): Oyunda performans sorunu var ve orjinali böyle. Quadcore bir PC’niz yoksa oyunu kabul edilebilir bir FPS ile oynamak neredeyse imkansız. Bazı performans sorunlarını gideren update1 için skidrow’un yeni crack’i burada.

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

