Need for Speed: Hot Pursuit 2010 Reloaded Tarafından Release Edilmiştir

Hayatta oynamadığım oyunlardan birisi araba yarış oyunlarıdır. Oyun ne kadar gerçekçi ise ben o kadar oynamam bu oyunu.

Hayatta ara sıra oynadığım oyunlardan birisi araba ile yarışırken birbirimize kah roket atmak, kah ardımıza yağ dökmek gibi çıyanlıkların, hiziplerin yapıldığı arcade oyunlarıdır. Ne kadar gerçeklikten uzaksa o kadar oynarım ben bu oyunları. Ne de olsa eski amigacı super cars okulundan geliyoruz.

Herneyse ben bu oyunu arşivsel olarak bile indirmeyi düşünmüyorum ama düşünen 78 kişi bana dün gelip omzuma dokunmak sureti ile “neden illa kendi sevdiğin releaseleri koyuyon sitene gobel” dedikleri için ben de “bunlar da insan” diye düşünüp “tamam erenler her türlü iyi oyunu koyayım bari” diye yanıt verip daha sonra paseyans açtığımdan dolaylı tümleç pırasası asla yemem.

Hadi download et onu / tek crack / burada da hotfile olsun torrent olsun alternatifler

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

