Çok Aşırı Zengin Olursam Yapacağım 3 Şey!

Hepimiz dönem dönem çok zengin olursak ne yapacağımızı düşünmüşüzdür ve eğer bir kişi ben düşünmedim böyle diyorsa 2 ihtimal var: 1) Yalan söyleme ihtimali, 2) Bitkisel hayatta olma ihtimali.

Evet ben de bazen satanist bir şekilde zengin olsam neler yapardım düşünüyorum ama mükemmel bir hayatım olduğu için bir türlü ne yapacağımı bulmakta zorluk çekiyorum. Ve fakat aklımda olan 1 tane fikir vardı, bugün internetlerde dolaşırken 2.’yi de buldum ve bu yazıyı yazarken herhalde 3.’yü bulup bu uzun listeyi tamamlarım diye düşündüm.

1 no’lu  zenginlik fantazisi: Bu fantazi için 15-20 adet manda kasa eski amerikan arabasına ihtiyacım var. Aslında 1 tane olsa yeter ama sürekli tamire gidecekleri için gün atlamak istemiyorum. Planım şu: Sürekli kaza yapmak! Evet trafikte bir ruh hastası gibi araba kullananları bir şekilde punduna getirip kendime arkadan vurduracağım. Böyle söyleyince hafif gay oldu, kendine arkadan vurdurmak falan hahaha ama olayı anladınız siz. Bu psikopatlık yaparken geçeceğim önüne ve aniden freni koyup arkadan vurduracağım buna. Sonra gülerek arabadan inip “hahaha arkadan vurdun her türlü suçlusun”diye dalga geçip provake edeceğim, sonra bir Türk gibi saldıracak bu bana, bunun ağzını burnunu kırıp alnına tükenmez kalemle “dayakla eğitim kür 1” yazıp polis çağırıp hasarı ödeteceğim.

2. nNo’lu zenginlik fantazisi: Kendime bir atoll alacağım. Lan yıllardır duyarım atol atol diye, adalarla ilgili birşey olduğunu biliyordum ama kendi içinde bir denizi olan ada demek olduğunu bilmiyordum, ki o iç denize de lagoon deniliyormuş, ki lagoon kelimesini ingilizce türkçe sözlükte arattım “deniz kulağı” çıktı hahaha.

Herneyse, içinde köpek balığı olmayan bir iç denize sahip bir ada sahibi olmaktan öte bir sahiplik bence bu dünyada olamaz. O yüzden kalkıp atoll’u alacam sonra öyle yapacam böyle yapacam diye bişi yazmam bile saçma. Atoll’a sıçsam bile olaydır. Atoll’da ne yapsam iyidir ve yeridir.

3 no’lu  zenginlik fantazisi: TTNET’i satın alıp batıracağım. Evet şu an aklıma gelen bu fikire göre, şirketi satın aldıktan sonra tüm çalışanlara 7 yıl ücretli izin vermek sureti ile bu şirketi yokederek insanlığa müthiş bir hizmet sunarak cennette yerimi garantiye almak sureti ile 77 huriyi elde etmeme rağmen hepsini elimin tersi ile itip “bana fulyacığımı verin leaaayn” diye bağırarak onu kendime bir veya birkaç kez daha aşık ettikten sonra kendime sucuklu tost yaptıracağım. Daha ne lan ?

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Çok Aşırı Zengin Olursam Yapacağım 3 Şey!”

  1. muratünlü says :

    EN’AM : 141 – Asmalı ve asmasız (üzüm) bahçeleri, hurmaları, ürünleri çeşit çeşit ekinleri, zeytinleri ve narları, birbirine benzer ve benzemez biçimde yaratan O’dur. Her biri meyve verince meyvesinden yiyin, hasat günü de hakkını (zekat ve sadakasını) verin; ama israf etmeyin, çünkü O, israf edenleri sevmez.

    ARAF : 31 – Ey Âdemoğulları! Her mescide gidişinizde güzel giysilerinizi giyin ve yiyin, için, fakat israf etmeyin, Çünkü Allah israf edenleri sevmez.

    İSRA

    – Akrabaya, yoksula ve yolda kalmışa hakkını ver. Bununla beraber malını saçıp savurma.

    – Çünkü (malını) saçıp savuranlar, şeytanların kardeşleridir. Şeytan ise Rabbine karşı çok nankördür.

    – Eğer Rabbinden beklediğin bir rahmet (rızık) için, onlardan yüz çevirmek mecburiyetinde kalırsan, o vakit de onlara yumuşak ve tatlı bir söz söyle.

    – Elini boynuna asıp bağlama (cimri olma), hem de onu büsbütün açıp saçma (israf etme); aksi halde kınanmış olursun ve eli boş açıkta kalırsın.

    – Gerçekten senin Rabbin, kullarından dilediğinin rızkını genişletir ve dilediğini kısar. Şüphesiz ki Allah, kullarının durumlarından haberdardır, her şeyi görendir.

  2. cenkozmercan says :

    israf etme ve cimrilik arasındaki ince çizgide olmak adına bir uyarı olarak algılanası bir cevap ve fakat sizin şahsi yorumlarınızdan yoksun olması olayı kişiselleştirmemizi engellemekte belki de murat bey efendi? buraya koyduğum nokta gibi bir nokta koyuyorum şimdi de.

    klik.

  3. Anonim says :

    kapıları kapatmak herkesin harcı değil üstat:)) :)))))
    şah mat….

  4. evronas says :

    bana piyango çıktı çok zenginim artık

Bir Cevap Yazın

