Mafia 2 DLC: Joe’s Adventures Skid Row Tarafından Yayınlandı

Düşününce oyunlarda bir mafyasal olaylara, silaha tapancaya açlık vardır. Araçlara binip bir trafik canavarı gibi kullanmaca, eloğluna ateş açmaca, yok efendim büyü ile götünü yakmaca falan genellikle oyunlarda karşılaştığımız durumlardır. Peki neden bir muhasebecinin, bir noterin oyunu olmaz? Neden ha? Bunu kendine soran 7 okuruma 3 tane elbezi hediye edeceğim.

Peki 7 kişi 3 elbezini nasıl paylaşacak? Tabi ki oldschool “kapıştırma” yöntemi ile. Bir duvara çıkıp elbezlerini elimde sallarken “kapıştırıyooom, kapıştırıyoooom” diye bağıracağım ve bu 7 kişinin elbezlerimi kaparken birbirlerini ezmesine gülüp daha sonra gidip mahalle sulu muhallebisi yiyeceğim.

Mafia 2’nin yeni çıkan DLC (Downloadable Content-İndirilebilir İçerik)’inde ise Joe’yu oynayabiliyormuşuz. Ben hala Civ5 ve Fallout: New Vegas yüzünden Mafia2’ye giremedim o yüzden kim bu Joe bilmiyorum :P Ama 1.4 gigobatarya boyutundaki DLC’de yeni yerler, yeni arabalar falan var ve ana oyundaki Vito’yu kim hapise yolladı falan gibi merak uyandırıc…lan ben de yazıyorum, milletin umrumda sanki, herkes download linki, crack, torrent peşinde be. Hadi kapıştırıyorum linkleri. İndir Burdan / nfo / Burda da rapidshare, hotfile, netload falan

Not: Bunu oynamak için haliyle Mafia 2’ye ihtiyacınız var, ayrıca update 1 ve update 2’ye de ihtiyacınız var, ki son verdiğim linkte hepsi mevcut bunların

Etiketler:, , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

