Barak Fakih Usulu Yemek Yedim Şok Oldum, Şoke Oldum

Bir televizyonda çalışmanın enteresan yan etkileri olabiliyor ve oluyor. İşte bugün Kestel’e çekime gittiğimizde böylesi bir an yaşadım ve toplam 6 kişi olmamıza rağmen sadece ben yaşadım bu şoku sevgili sevenlerim. Hemen karşımda oturan gökhan arkadaşıma “çek bi foto” bakışı attım, sağolsun hemen iphone ile çekti ve “küçük” olarak bana mail yolladı. Zaten gün boyu iphone’una bakıp rüzgar esse twit eden bir yapısı olduğu için sanırım bunu yapmak hoşuna dahi gitmişti.

Şimdi fotografa bakın, 2 kişi görüyorsunuz, biri ben, birisi kameraman can yoldaşım ilker. İkimizden biri rol yapıyor biri samimi. Hemen söyliyeyim ben rol yapıyorum, çünkü başımıza gelen şey, geldiği an suratım tam böyle olsa da, o an fotografımız çekilmediği için normale döndü. Sonra foto çekilirken böyle bir poz verdim.

Şu an bakıyorum da, oyunculuğumu beğendim. Güzel şaşırmış ve hatta şok olmuş algısı uyandırıyorum. İlker ise mutlu ve gülüyor, peki neden? Elbette ki yemek yüzünden, ilker yemek yiyeceği için mutlu, ben ise yemek yiyeceğimiz için olmasa bile yemekle ilgili şaşkınım. Peki neye şaşkınım? Fotografa bi daha bakalım.

Keles’te güzel bir restoran’a gittik ve “karışık ızraga” siparişi verdik, sonra klasiktir, yoğurt salata bilmem ne geldi, onları yerken bir ara garson gelip, masanın ortasını açabilirmiyz dedi. Ben de “benim önüm yani tıhıtıhıhıh” diye gülmeye başlamamla, adam etleri köfteleri pirzolaları ZDONK diye masa atmasın mı? Bakın fotoda tabak falan yok! Adam etleri resmen masanın üstüne attı ve beni şok etti. Meğer bu bir “Barak Fakih” usulüymüş, tabi Barak Fakih ismi de ayrı bi komedi ki ona hiç girmiyorum, Kestel’de bir yerin adı olduğunu bilin yeter: BARAK FAKİH!

Bu da böyle bir gündü falan filan, ayrıca bugün cuma ne güzel bir şekilde :D

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

11 responses to “Barak Fakih Usulu Yemek Yedim Şok Oldum, Şoke Oldum”

  1. Yasin Ürütürk says :

    Oradan yanyana bulunan 2 köftecide de aynı şekilde servis yapılır. Tarihleri çok eski olan o iki mekanda böyle servis yapılmasının sebebi aslında şudur. Önceden oralar dolup taşardı. Günün her saati yer bulmakta zorlanırdınız. Kısıtlı çalışanla tabak servisinin zor olacağından dolayı ozamanlarda başlayan bu gelenek halen devam etmektedir. Nereden mi biliyorum :) küçük yaştan beri gidiyorum oraya.

    • cenkozmercan says :

      şu an saat 10:00 yani bu olay olalı yaklaşık 9 saat oldu ben gördüğüm herkese anlattım ve herkes “lan sen bunu nasıl bilmezsin” çekti bana.
      demek ki bi bilmeyen ben varmışım.

      hatta sen nasıl çatal piçakla yedin olm orda, yerine göre davranmayı öğrenemedin bi türlü diyen bile çıktı yemek esnasında xD

  2. muratünlü says :

    biraz dışarı çıkıp gezersen farklı farklı konularda 3-5 şok olur…İyi de olur…..

    kıçını kaldırıp buraya gelirsen ara….2-3 şok da burda yaşa…..çok yaşa….

    • cenkozmercan says :

      hep birlikte,

      sen gördün mü bunu daha önce ? masaya atma usulünü, şu ana kadar yaklaşık 30 kişiye sordum herkes biliyormuş. bi ben bilmiyormuşum.

      ayrıca buraya gel falan diye spekülatif konuşma, geliyim derim, kalırsın bezik büzmüş gibi..

  3. evronas says :

    yerden yiyen yer köpeği

  4. yemeksitesi says :

    Teşekkürler.

  5. kamilimsi says :

    ŞOKE OLDUM!
    Keles’te güzel bir restoran’a gittik ve “karışık ızraga” siparişi verdik, sonra klasiktir, yoğurt salata bilmem ne geldi, onları yerken bir ara garson gelip, masanın ortasını açabilirmiyz dedi. Ben de “benim önüm yani tıhıtıhıhıh” diye gülmeye başlamamla, adam etleri köfteleri pirzolaları ZDONK diye masa atmasın mı? Bakın fotoda tabak falan yok! Adam etleri resmen masanın üstüne attı ve beni şok etti. Meğer bu bir “Barak Fakih” usulüymüş, tabi Barak Fakih ismi de ayrı bi komedi ki ona hiç girmiyorum, Kestel’de bir yerin adı olduğunu bilin yeter: BARAK FAKİH

    madrid kraliyet sarayında büyümüş bir cocuk için gerçekten zor bir durum…çok üzüldüm arkadaşım seni anlıyorum düşünsene tabak yok…şoke olmayıpta napıcaksın?
    gerçekten böyle bir durum karşısında insan ne yapar kendimi senin yerine koyamadım bile kabus gibi…allahtan üstün espri yeteneğinle böyle bir ortamı bile neşeye boğmuşsunda (Ben de “benim önüm yani tıhıtıhıhıh” diye gülmeye başlamamla) falan filan işte……
    hani kaz var maz var,köfte war möfte war ya bide insan war minsan war..siz minsan lar kaç kişisiniz beeaabiii…

    dip hakaret:zihniyetine gül diktiğiminin delisi..

    • cenkozmercan says :

      madrid değil montreal olacak.

      yoksa bir barak falihli misiniz? çünkü rencide olacak bi durum yok, yemek gayat güzeldi de, beklenmedik anda biri önüne köfteleri etleri dökünce ne hissetmeliyiz? ben montreal’de böyle görmedim çünkü :P

      • Anonim says :

        anlatımın yanlıs barakfakıh etmangal lokantası osmanlı tarıhıne dayanan bı lezzetı var ınsanlar akın ederlerdı hatta oturmaya yer bıle bulunmaz kendı arabalarının üzerınde yerlerdı yemeklerını tabak konusu yıllardır tabak kullanılmaz osmanlı usulu ve barakfakıh lezzetı var yaklasık 2yada3yıl once daha guzeldı tam osmanlı usuluydu ama beledıyelerın ılçelere baglanması ve mahalle olması ozele gecışte olunca halıyle o guzel manzarası temız havası eskısı gıbı duzen olmamasına neden oldu ama benım tavsıyem dunya genelınde boyle bıtat lezzet bulamazsınız mesela ben barakfakıh e her gıttıgımde kasap emın uysal ın lokantasına gıderım lezzet tat hızmet mukemmelın otesınde bahce manzarası ayrı bır guzellık kofte pıştıgınde ızgarasıyla gelır masaya dokulur ve o cııızzzzz sesı ınsanın iştagını kabartır kısacası barakfakıh cennetın ayrı bı koşesı

        • cenkozmercan says :

          hocam ben lezzete servise birşey demiyorum ki. bi türlü anlatamadım bunu. bi de madrid’li falan olduk sonunda :DDD

          bence de gayet güzeldi yemek ama sadece bir restoran’a gidip ilk defa önüme etler köfteler döküldü diyorum. bunu bilmeyen adamın şaşırmasından normal ne olabilir?

Bir Cevap Yazın

