Leslie Nielsen Öldü, Silah Çıplak!

Aslında üzücü şeyler yazmak ve komik şeyler yazmaya çalışmak arasında kaldım. Severdim Leslie Nielsen’i çünkü. Böyle adamlara atılan klasik başlık şudur:

“Son şakası güldürmedi”.

Bunu bulan adam kimdir, ne demeye getirmiştir onu kurcalayasım var biraz. Son şakası güldürmedi ne demek? Ölmek nasıl bir şaka oluyor? Ya da mesela bir dram oyuncusu için ya da aksiyon oyuncusu için böyle birşey nasıl kullanılabilir? Son melodramı da ağlatt, zaten hep ağlatırdı…Son çatışmadan canlı çıkamadı falan olabilir mi ?

Evet Leslie amca’yı çıplak silah, çıplak silah 2 filmleri ile tanıdım sevdim ve o zamanlar üstümde büyük etkisi olmuştur. Durmadan çok komik şeyler oluyordu, ya da bizim yaşımız ve o anki konjonktür içinde bize komik geliyordu bilemiyorum şimdi, deli gibi gülüyordum bu 2 filme ben. Sonra bazı 1-2 filmde aradan çıktı ama hiçbiri hatta çıplak silah 3 bile bu ilk 2sinin etkisini yaratmadı ben de.

Leslie’ye allahtan rahmet sevenlerine başsağlığı diliyorum. Dalga geçmiyorum, hakikaten yapıyorum bunu. Nur içinde yat müfettiş drebin.

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Leslie Nielsen Öldü, Silah Çıplak!”

  1. Batu says :

    lan üzüldüm be ilk iki filmi sizin kükürtlüdeki evde izlemiştik belki hatırlarsın bi acaip oldum yakın da bruce wılls de ölür yine bi acaip olurum anılaaarrrr anılaaaarr şimdi gözümde canlandılar annnılllaarr anıllaaarrr beni bu akşam ağlattılar

    • cenkozmercan says :

      olm bruce cumhuriyetçi olup beni ırak’a savaşmaya gönderin dediği zaman gönüllerde ölmedi mi ?

      artık o david addison falan değil dikkat ol!
      ayrıca sokaklarda çelme atan adamlara da dikkat ol!

Bir Cevap Yazın

