Metalin Haritasını Çıkaran Site: Map of Metal

Mezarkabul…

Bu ünlü türk grubu pentagram’ın sonradan adını aldığı komik laftır. Peki neden pentagram adını değiştirmiş ya da değiştirmek ve değiştirmemek arasında kalmış bir sakillik sergilemek durumu ile yüzleşmiştir? Çünkü amerikada pentagram adında bir grup vardır diye.

Tüm bunları ise nasıl bağlıyorum ben bu yazıya? Şu an amerikan pentagram’ını dinliyorum ve bunu da map of metal sitesinden yapıyorum ki, bu site şirinsel bir arayüz ile bizlere metal türleri ve bunlar arasındaki bağlantıları sunuyor, hatta her türden bir miktar örnek playlistler veriyor.

Yanlız şu an şunu söyliyeyim ki bu amerikan pentagram da çok rezil bir grupmuş, ki kendileri traditional doom metal türü altında beni o kadar sıktı dövmek istedim tüm bu adamları. Doom ve yavaşlık olayları beni zaten uyuz eder, bıy bıy bıy… Hepsinin gitar tellerini bir balta marifeti ile kopartmak istedim şu an.

Site kurcalaması zevkli ve drone metal, unblack metal falan gibi hayatımda duymadığım türleri de bana öğretmiş bir hizmet sitesi adeta. Gerçi bu isim koyma olayına uyuz olurum bi röportajda “biz aslında norveç black metali etkileşimli, funeral doom sentezli, tekno, prograsif atomik brutal death metal yapıyoruz” falan gibi laflar okudum mu sinirlenir ve sol burun deliğime paspas yaparım.

Bu arada bu siteyi pasifagresif’te gördüm. Sitede tam burada.

Ayrıca

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Metalin Haritasını Çıkaran Site: Map of Metal”

  1. muratünlü says :

    athesit son albüm nası? not listened yet….

Bir Cevap Yazın

