Ah Yanar Döner A-Acayip Gitarlar ve Toplumumuz Üzerinde Etkileri

Değerli haribo severler, ben de haribo seviyorum. Çocuk ya da büyük olup haribo yiyorum çünkü bir ilk paragraf yazılmalı ki, her yazının bir ilk paragrafı vardır.

Gitar çalan bir insan olarak bugün toxel’de mahlukat-i garib’ül gitarlar konusunu görünce ilk önce bir batlamyus gibi sırıttım. Daha sonra dudağımda çıkan uçuğu ısırmak sureti ile acıttım, çünkü ben prensip olarak, benim bir yerim benim canımı yakarsa, ben de onun canını yakarım! Bu bir tarzdır, yaklaşımdır, duruştur veya değildir.

İşte hemen toxel’de bu gitarlara bakmaya başlamayayım mı sonra? Elbet başlayayım, sonra baktım ki bunlardan biri benim olsa hangisi benim olsun diye düşünürken buldum kendimi. Cevap olarak da steampunk gitar ve neon gitar cevaplarını verdim. Yukarıdaki gitarda ise 42 tel varmış ve hepsi takılınca 1000 poundun üzerinde bir basınç oluşuyormuş. Buraya çatkapı meaaauz et.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

