Bursa’nın Gündemi Jenerik

Bursa’nın gündemi, nadide ilimiz Bursa’nın kültür sanat vukuatlarının çetelesini tutan ve bu minvalde şebekeleşerek tabiatımızda yer eden supradin gibi bir programdır. Jeneriğinde ise elimi korkak alıştırmadan matte üstüne matte çaktım, bir ara bilgisayar isyan etti, render alıp tekrar matte üstüne matte çaktım.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

17 responses to “Bursa’nın Gündemi Jenerik”

  1. Berg says :

    Coşku da katmışsın, Bursa’nın gizli yeteneği.

    Facebook’a gir. Sonra senle feysten yazışırız. FEYSSSSSSSS!!!!!!!

  2. mostlyseries says :

    ay em elayv
    fyi

  3. mostlyseries says :

    bi de yandaki mostlyseries.com linkini değiştirsene hacıpaşa. ne yaptıysam orospunun has evladı godaddy’de yonlendirmeyi dogrultamadım bidaha. blogspot adresine yönlendirebilirsin ben domaini transfer edene kadar godaddy götleğinden..

  4. mostlyseries says :

    bi de bi de berg berge mi acaba dedim ama börkmüş bildiğin.. hey gidi

  5. mostlyseries says :

    bi de bi de bi de batu itine burdan laf sokmak istiyorum. aslında kendisini arayarak bugun biraz üstüne gittim ama yine de kayıtlara geçip cümlealemin bilmesi sebepli açıklamak istiyorum. bu bukalemun kılıklı herif doğumgünümde aradı beni çok matah birşeymiş gibi, bir de robert downey jr.’in filmine git, cok komik, yerlere dustum gulmekten gibilerinden ek bir bilgi verdi. ben de allem ettim kallem ettim 17 yil sonra sadece bu bilgi ile sinemaya gittim niluferle. 32 tl yatirdim giseye ancak filmin arada ciktik, cikarken salonda bir kizcagiz kalmisti o da cep telefonuyla oynuyodu..

    en agiri ise baturhan isyangil’in bu filme sinemada 2 kere gittigini ogrenmemdi.

    hayir batu.. hayir!

    • cenkozmercan says :

      hahahahahaha

      “sinema benim için özel bi yer” söylemi ile ünlü olmuş bir birey olan ben, en son bu pazar sinemaya gitmeye kalktım. hanımımla sırada bekledik, tam bilet sırası bize geldi ve tam o an aydınlanıp “ne yapıyoruz biz bu kalabada” diye hemen ortamı terk ettik.

      batuyu en son çorumda gördüm, arkasından usulca yaklaşıp bir tekme attım, çok korktu. sonra klasik görüşmeliyiz geyiği yaptık ama bilirim ki ne arar ne sorar.

  6. canan says :

    sayk candır

Bir Yanıt Bırakın

