Super Meat Boy!

Dünyanın en ciddi konularında bile yavşak tarzını koruyan, trollüğü elden bırakmayan, gerektiğinde küfüre başvuran ama ciddiyetsizliği kendine bayrak edinmiş bir blog olup çıktı bu blog dikkatle okuyan kımız içerler. Ben hiç kımız içmedim ama kımız lafını seviyorum. Kımız!

Peki biz hiç ciddi olamayacak mıyız burada? Ciddiyet de bir insan ihtiyacı değil mi? Elbette ama sadece ciddiyeti hakeden konularda ve bugün böyle bir konu ile karşı karşıyayız. Bir süredir Super Meat Boy isimli oyunun adını duyuyor, videolarını seyrediyor ve bu oyun hakkında yazılan “öyle süper, böyle addictive, şöyle zor” gibilerinden yazıları maket piçağı ile kesip buzdolabında yımırta konan yerde biriktiriyorum. Bakın dün gece ben bunu kurdum. Gece saat 12:30 falan gibi oynamaya başladım. Bi yarım saat bakıp yatma fikrim vardı, aşırı uykusuzdum. Sonra bi 15-20 dakka oynadım ben bunu, 2 elime de kramp girince bıraktım. Saat 3:30 olmuştu. O-Ha-RA!

En son böyle zaman mevhumundan bağımsızlaşmamın ne zaman olduğunu bilmiyorum. Resmen yarım saat diye 3 saat oynamışım, sürekli shift’e basmaktan sol elimin küçük parmağına kramp girmese sabah olacaktı resmen.

Abicim böyle bir oyun olamaz! O kadar manyak ki, iki saat oyun açıklaması falan yapacak değilim. Platform oyunu ve çok şirin ve kontroller süper ve zor ve çoğu kez ulan bu level geçilmez dedikten sonra geçmesi çok zevkli, ama geçene kadar bırakamıyorsunuz, dün gece bir boss level’ını geçene kadar kafamdan damar çıktı ama sonunda geçince Balalayka filminin çekildiği yere kadar koşmak istedim zevkten :D

Evet bu bir bağımsız oyun olduğu için, satın alınsa iyi olur, ama bende steam yok diyorsanız crack’lisi de burada. Haa unutmadan neredeyse hergün yeni bir update çıkıyor, bu update’leri ben kurmadan sorunsuz oynuyorum şu ana kadar ama siz eğer kuracak olursanız, UserData folder’ını save edin, yoksa tüm level’ları baştan oynamak zorunda kalırsınız.

Not: Şu an oyunun ilk prototipi olan flash versiyonunu buldum. Biraz oynadım normal oyuna göre epey ilkel levellar ve kolay olmasına rağmen bi bakın ona ama asıl oyunu edinmeyi es geçmeyin, kafatasınıza marul atarım.

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Super Meat Boy!”

  1. berktetik says :

    Abi ne oyunmuş. Ellerim kasıldı, gerildim, uyandım gece gece. Eski platformculardan olan bu adam yaşlanmış. Coyistik olsa kırmıştım.

    • cenkozmercan says :

      olm ne diyosun delirdim ben de. normal oyunu bitirmek üzereyim son dünyadayım ama bi de asıl warp’lar ve darkworld’ler var.

      warplarda bi de can olayı var ki, işi 100 kat zorlaştırıyor. bırakamıyorum ama 2 saatte bir mola veriyorum, shift’e basmaktan elim tapir eli gibi kasılıp kalıyor hahaha ama çok zevkli lan :D

  2. dorteks says :

    Oyunu oynamak için mayyağa bağladım resmen. Lan ne ayak ordan oraya nasıl çıkar derken çıkıyor abi :)

  3. cenkozmercan says :

    light world’ün son dünyasında son bölümde kaldım, klavye ile oynadığım için sol elimin küçük parmağı shift’e basılı tutmaktan kilitleniyor resmen, öbür elimle açıp kastırıyorum. en son baktığımda toplamda 4300 küsür kez ölmüşüm :D

Bir Cevap Yazın

