Darren Aronofsky’nin Son Filmi: Black Swan DVDSCR – Timky

Söylemeyi sevdiğim, ama sadece söylemeyi değil, şahsını da sevdiğim bir isim Darren Aronofsky. Zaten Aronofsky gibi bir soyadın varsa sofistike birşeyler yapmak için gelmişsin bu dünyaya. Ben kendisi ile ilk kez, pi filmi ile tanışmıştım. Hatta çok garip bir anısı vardır.

Birgün ben dişçiye gittim ve dişçiden çıktığım zaman, bu dolguların metaliklikten ilk çıktığı, o mavi şua silahının ilk kullanılmaya başladığı dönemlerdi ve dişçi bana 5 dakka sonra bişiler yiyebileceğimi söylediği için kulaklarıma inanamamıştım. Sokağa çıkınca hemen gidip bir paket negro aldım ve sinemaya girdim. Nereden duyduysam bu “pi” filmi hakkında bi gazım vardı. Herneyse, film başladı, ben negromu yiyorum ve filmi seyrediyorum ama ağzım aslında benim ağzım değil o esnada. Uyuşuk bir yapıda olduğu için bişi yemek garip geliyor ama “yapabiliyoruz diye yapıyoruz” tarzında bi manyaklık bu. Dişçiden çıkar çıkmaz yiyebiliyoruz o zaman yiyelim. İlk okulda da “zehirsizdir” gibilerinden bir ibare yüzünden nova-color boyalarını yerdik, ne malsak artık. Herneyse filmin sonlarına doğru ağzımın içini hissedebilmeye başladım ve o da ne, ben resmen yanağımın içinden de bi parça yemişim negro ile. Evet böylece self-cannibalistik yaklaşımlarda bulumuştum. Filmi çok sevdim sinemada bi daha gittim sonra da 2-3 kere daha seyrettim.

Bu spektaküler anıdan sonra, Darren abimizin filmlerine bakınca, Requiem for a dream, the wrestler ve the fountain gibi suratta tekme filmlere imza attığını görüyoruz. Ben gördüm, aranızda görmeyen varsa o da görsün.

Ve bugün çok hızlı çıkmış bir 5. Darren Aronofsky filmi ile karşı karşıyayız ki, Timky tarafından release edilmiş bir DVDSCR kendisi. Natalie Portman ve Vincent Cassel gibi sevilesi kişilerin başrolündeki filmin tek tırt noktası var bence. O da konu. Konu bale. Bale olayı beni, hadi bozuyor diyip kültür konsülü imajımı yerle bir etmeyeyim de, kamaştırıyor. Bale olayını bilemiyorum, gelemiyorum, sevemiyorum. Bale ya, konuşturtmayın beni daha tııhıhahah.
Black swan dvdscreeener / imdb

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

22 responses to “Darren Aronofsky’nin Son Filmi: Black Swan DVDSCR – Timky”

  1. muratünlü says :

    magnum un wild swan die bi şarkısı vardı:)

  2. muratünlü says :

    bu film ona göndermedir:)

  3. muratünlü says :

    İdeal baba çocuğuna sevgi verebilmelidir. Bu duygunun yaşanacağı yer olan aile içi ilişkilerin sevgi içermesi gerekir. Eşlerin birbirlerine karşı sergiledikleri tutum, sevgi paylaşımları ve mutluluk ilk adım olacaktır.

    -İdeal baba çocuğuna güven verebilmelidir. Çocuğun her türlü zorlandığı durumda yanında olabilmelidir. Varlığını hissettirmelidir. Çocuk babasına kolayca ulaşabilmelidir.

    -İdeal baba çocuğuna destek verebilmelidir. Çocukların yaş ve cinsiyetlerine göre farklılık gösterebilen destekler ihtiyaçları olur. Bunların önemli kısmı, öncelikle manevi olanlardır. Duygusal destek en çok gereksinim duyulan destek türüdür, maddi destek aileden aileye farklılıklar gösterebilir.

    -İdeal baba çocuğuna hoşgörülü olabilmelidir. Baba sert, otoriter, cezalandırıcı ve kısıtlayıcı gibi özellikler taşıyabilir. Ancak çocuğunun yanında hoşgörü sergilemesini bilmelidir. Gerektiği zaman çocuğun neden olduğu eksiklik ve hataları hoşgörüsü ile örtebilmelidir.

    -İdeal baba çocuğu ile ortak zevkler paylaşabilmelidir. İster kız ister erkek çocuk olsun babanın çocuğu ile paylaşabildiği, çocuğuna aktarabildiği kültürel ya da bireysel zevkler olabilmelidir. Beraber hoş ve keyifli zaman geçirebilmelidir.

    -İdeal baba çocuğun yaşamını kolaylaştırıcı olabilmelidir. Çocuğun karşısına çıkacak her türlü sıkıntı ve zor durumlarda bunları yenebilmesi için çaba sergilemeli, çözümler üretebilmelidir.

  4. muratünlü says :

    :)))))….hacı çocuk sana ulaşamaz nettekiler kadar…….

  5. muratünlü says :

    şaka ya…..ne ideal babası:)…..yaparsın sen…..tabii ki exclusive bi durum…..arızalı olur genetik muhtemelen:)….çok sevindim hayırlı olsun…..isim önemli…..tınısı anlamından daha önemli…..moda isimlere uymamak önemli……önemli de önemli:)

  6. muratünlü says :

    düşünün canım,doğunca koymazsınız:)

    • cenkozmercan says :

      düşündük ya cicim, tahin ve tahvil (and/or tahıl) :P

      • evronas says :

        lan isim bi tane düşünülür. karı erkek farketmez
        ben ismet koyacam cocugumun ismini, sen de sec bir tane akıl karıştırma. kukusu var pipisi var diye niye ayrımcılık yapıyon. bu kadar yıl ayrımcılık karşıtı olmadın mı zibidi!

        bi de bence bildigin hayatin burada ve su an bitmistir, bahsi gecen vaziyet hoax degilse.

        istiyosan semsiye koy cocuun adini, yeni deyim turettirme bana.

        • cenkozmercan says :

          hayat belki de yeni başlamış olmasın ? bildiğim hayat olduğu için de herşeyi önceden bilip olayı bütünleştirebilirim. hoax yok. 3.5 aylık var :D

          • evronas says :

            saçmalamaya başlamışın sen anca, başka bişeye başladığın yok. evet evet pozitif kalmaya çalış böyle, kırıldığın anı görmek eğlenceli olabilir..

            • cenkozmercan says :

              KABA MISIN LAN!

              hehehe :P yok lan olacaksa ne zaman olacak artık kelli felli adam olduk. sende kasma kendini, gerçi gençsin daha, ruhen ve aklen.

              • evronas says :

                kaba mısın lan argümanını anlamlandıramadım. daha önce herhangi bir insanevladinin bir baskasina “kaba misin lan” diye sual yonelttigini de sanmiyorum. guiness biracilar birligini ariyorum hemen seni kayda gecsinler.

                diger mevzu ile alakali olaraktan diyeceklerim de; kasmakla alakalı deyil be abicim. benden çocuk çıkmaz. ilerde illaki lazım olursa veririz parasını alırız bitane ne ki. bini bir para bunların, ama kopek filan alirim o zaman da aslinda.

  7. cenkozmercan says :

    hakkını vereyim, teksil, tekilsin, ama günü gelince askere gitmek gibi yaparsın bunu da. güleriz sana biz de. bizim çocuklar da seninkini döver aradaki yaş farkından dolayı. biz yine güleriz, 2034 yılı gelir ölürüz falan sonra.

Bir Cevap Yazın

