Oddworld: Oddbox – Abe ile 4 Oyun Bir Arada Kampanyası!(Skid Row)

Bize öyle gelmez pek ama Christmas denen şey ecnebinin dini tatilidir. Bizim şeker bayramı falan gibi bir tatile tekabül eder ve bu dönemde birçok sektörde bir “indirim” “kampanya” olayı olur. Bu dönemlerde nokta vuruşu ile çok iyi şeyleri çok ucuza denk getirebilirsiniz. Bu durumdan en çok nasibini alan sektörlerden biri de oyun sektörü ki, şu sıralar steam’e gitseniz ve baksanız bir ton ultrasonik süper oyun kapanın elinde kalmakta. Örneğin geçen günlerde bahsettiğim ve hala son dünyanın son bölümünde kaldığım super meat boy 3 avro lan!

Herneyse Abe’in dünyası Oddworld ise bir 4’lemedir. Trilogy lafını az çok da olsa bilen halkıma bir amme hizmeti yaparak 4’lemelere de quadrilogy denir. Bu kelime quake’deki quad damage’in 4 kat hasar vermesinde türemiştir diyerek bazı sazanları oltaya aldım şu an.

Evet son 2 oyun PC’ye çıkmamıştı bildiğim kadarı ile ama artık bir kutuda PC’cilere sunuluyorlar ve sunan da Skid Row. NFO’larında ise son günlerin reloaded – skidrow kavgası devam ediyor ve skid row gelin siz kendi dandik active ettiğiniz oyunlarınızı nuke’leyin, biz de kendimizinkileri nuke’leyecez valla gibi taahhütler veriliyor. Herneyse sonuç olarak bence kaçmaz bu 4’lü seri toplu olarak 6 gigobatarya boyutunda downloadlara hazır. Buraya bak / Buraya da bak.

Reklamlar

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Oddworld: Oddbox – Abe ile 4 Oyun Bir Arada Kampanyası!(Skid Row)”

  1. Digiturk says :

    Siteniz guzel olmus paylasiminiz icinde cok tesekurler.
    insallah daha basarili olucaniza inanyorum
    very good
    thank you

    Digiturk Feza

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: