Haxball: Internette Hızla Multiplayer Futbol Oynatan Bir Sitedir!

Uzunca bir yazı yazdım buraya sonra sildim. Sildim çünkü lüzumsuz bir “biz aslında ne ikiyüzlü bir milletiz” yazısına dönüştü. Çünkü serbest bırakıldığımızda, süperego biraz gevşedi mi hayvan gibi küfür ederiz ama toplum içinde “Recep İvedik çok küfürlü yaaa” diyerek “elitim ben” mesajı veririz. Peki bu küfür meselesine nereden girdim?

Tabi ki internet Türkü ile karşılaştım biraz dün haxball oynarken. Ulan küfür etmenin de bir usulü adabı vardır ama buradaki Türk arkadaşlar daha oyuna girince direk “takıma girsene amın oğlu” diye karşıladılar beni. Hahahahaha lafa bak ya. Adamın karşılayışına bak. Ezilmiş egoların internet anonimliğine saklı galvanoz patlaması falan diye bir yazı olarak devam etmeyecek bu yazı meraklanmayın. Hatta galvanoz ne demek diye hiç google’lamaya kalkmayın, ben uydurdum bu lafı şu an bence güzel oldu.

Herneyse Haxball aslında epey zevkli, hızla girilip oynanabilen bir flash multiplayer futbol oyunudur. Siteye gidersin, odalara bakarsın, sana kaç km uzaklıkta, hangi ülkede, şifreli mi falan gibi bilgileri görürsün ve bir odaya girip başlarsın oynamaya. Ok tuşları ile adamını yönlendiriyorsun, X tuşu ile vuruyorsun. Aslında tam futbol değil, futbol ile airhockey kırması, multi olduuğu için çok eğlenceli bir oyun. Hızla girilip oynanabilmesi ise süper. Yanlız oyun proxy-router sevmiyor o yüzden iş yerlerinde oynamak biraz zor olabiliyor. Hemen git bi bak sen yine de desem sana, inanır mısın bana…

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Haxball: Internette Hızla Multiplayer Futbol Oynatan Bir Sitedir!”

  1. muratünlü says :

    :)))) kinda adapazarı swearing style

  2. muratünlü says :

    yes indeed

  3. umut says :

    sitenize tessekür ederim ama haxball oyununa diyorki dx ball oyunu diyor sikayetciyim

  4. yaguz says :

    kardeş hangi tuşla oyuna giriliyo

    • cenkozmercan says :

      oynanmakta olan oyuna giremezsin. oyunun bitmesini beklemelisin, ya da oyunu kuran kişi reset atmalı bunu oradan chat arayüzünden söyleyebilirsin.

      ayrıca kendi oyununu kurarsan bu kontroller sende oluyor. istediğin zaman maçı durdup adamların takıma girmesini sağlayabilirsin. benim odama kim gelecek deme, 2-3 dakikada geliyorlar çoğunlukla en fazla.

Bir Yanıt Bırakın

