Kevin James İllüzyonun Şahını Yapıyor ve Hatta İnternetlerde de !

Bookmarklardan gelen bir yazı ile daha karşınızda olmam sizi neden ilgilendiyor sanıyorsam hep açıklıyorum ya, ne gereksiz bilgi verici bir adamsam artık. Bu Kevin abi bir büyücü ve David Copperfield gibi ünlü büyücülerin büyülerini falan dizayn eden bir abimizdir. Yeteneksizsin Amerika programına tanıdığım ve daha sonra salı akşamı halı sahaya gelsene diye cepten aradığım ama bana geri dönmediği için tavır aldığım birisi kevin. Numaraları on numara ve youtüplerden bakabilirsiniz neler yaptığına ama ben asıl bir önceki cümlede “ona telefon etmiş olmama” inanmadığınızı biliyorum, nereden,nasıl arayabilirim ki, değil mi? Oysa değil!

Kevin James’i tanıdıkça onu google’lama ihtiyacı hissettim. Ama google’ladığım zaman queen’lerin kralı komedyen kevin james çıkıyor o yüzden “kevin james + magic” gibilerinden bir arama sonrası websitesine ulaştım. Zaten aslında bu yazıyı yazma sebebim buradan sonra başlıyor. Yoksa ilüzyon falan iyi de, ne yani 14 yaşındamıyız abicim hahaha.

Evet websitesinde de ilüzyonu elden bırakmayan kevin’in sitesi http://www.kjmagic.com/ inanılmaz bir sadelikte. Kendisini siz de arayabilirsiniz yani. Hatta daha da ilginci bu ultra tasarımın büyük bir kısmı tasarımı yapan spektaküler web tasarım firması elgin’e ait ki, ben araştırmacı internetçi olarak onların sitesine bakmadan edemedim. Bu ultrasonik tasarımcıların kendi site tasarımlarını gördükten sonra “ben artık herşeyi gördüm bu yaşamda ya rab” diye düşündükten sonra elgin’in sitesini biraz okudum “team of designers” lafını okurken kendimden geçmişim, gülerken çenem çıkmış.
Kevin’ın bazı numaraları (related’dan bakın artık) / Kevin’ın sitesi / Elgin’in Sitesi

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

