Mini Anı: Mahkeme Kararı ile Kaybolan Eşeğim!

Bu internette kapatılan siteler için bir Türk olarak utanıyorum. Sefilliktir bu, rezilliktir bu, ayıptır bu. Ondan sonra bizi Avrupa Birliğine almıyorlar, almazlar zaten, almasınlar da zaten. Biz bunlara layığız.

Herneyse siktir edin kasık muhabbetleri de, az evvel başıma gelen olay Nasreddin Hoca’nın da başına gelmiş bir olaydır…ama tersten. Hemen özetliyeyim, sonra halet’i ruhiyeme göre belki biraz küfür edip bitiririz yazıyı.

Opeth şu an hayatta olan ve müzik yapmaya devam eden, benim en sevdiğim gruptur. Ultrasonik duygu ile süpersonik tekniğin sadecesonik birleşmesinden fullsonik senfonik süper death metalimsi, ama temiz vokalle de benim diyen vokalistin belini kıracak tarzda, müthiş musiki yaparlar. Bunlar bir süre önce ünlü Albert Hall’da bir konser verdiler ve bu konserin dvd’sini yayınladılar. Ben bu dvd’yi edinmeye çalışıyorum bir süredir…ara ara. Yani işi gücü bırakıp kendime misyon edinmedim bunu, ama ara ara aklıma gelir, biraz aranırım ama sonuçta bulamam. En sonunda torrent programı kuracam bunun yüzünden tekrar. Ama kolayıma geldiği için hotfile ve rapidshare aramaları yapıyorum ki bulamıyorum. Bu sabah ama baktım megaupload linkleri buldum. Oooo-Aaaa diye bağırıp ofisteki herkesi kendime baktırdım ve sonra iki dirseğimi masaya dayadım ama yere doğru bastırıp durdum. İnsanlar bi süre sonra sıkılıp kendi işlerine baktılar ben de megaupload hesabım olmadığı için 45 saniye beklemeye başladım ve 1. DVD’nin linkini ele geçirip indirmeye başladım. Yarısı falan bittikten sonra, ki 20 dakika falan kaldı tümünün bitmesine, bir anda download hızım sıfırlandı! Lan ne oluyor falan diye hemen tekrar linkin olduğu siteye gittim ve linke sol meauzum ile sürttüm ve bir de baktım ki ne olmuş! Megaupload sitesi mahkeme kararı ile engellenmiş! Adeta kaderimde yok bu opeth DVD’sni edinmek. Tam indirme anında mahkeme kararı ile engellendim bir de ya! Ulan bu nasıl bir tayming? Bu nasıl bir hareket tarzı. Ayrıca düşünsene megaupload hesabın olduğunu, Türk Mahkemesi engelliyor seni hahahahaha! Artık gerçek hayatta da böyle engellemeler bekliyorum ben! Tam taksiye binerken taksi engelleniyor falan. Ya da kasaptan sucuğu alıyorsun, parasını veriyorsun, sucuk mahkeme kararı ile engelleniyor son anda….falan filan, sonuçta şansımı sikesi olan varsa buyursun. Ayrıca bu dvd’nin hotfile & rapid linkleri ile gelenlere cenkozmercan.wordpress.com üyeliği 12bin yıl bedava.

Etiketler:, , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

14 responses to “Mini Anı: Mahkeme Kararı ile Kaybolan Eşeğim!”

  1. canan says :

    torrent leziz bi şeydir yeri geldiğinde
    üşenmedim isohunt’ta aradım söz konusu konseri
    varmış, 20 adet de seed söz konusu
    geliş hızına bi bakayım yazar gönderirim bile
    ama 24bin yıl bedava üyelik isterim aşağısı kurtarmaz

    • cenkozmercan says :

      ama bu sadece audio, bize fidyo da lazım :) ama gidiş yoluna puan veriyorum ve teşekkür ediyorum yine de:D

      • evronas says :

        ilginçtir, cenk bey internetlerin birinç kullanıcısı olduğunu düşünür ancak iş bir dosya indirmeye gelince 100bin kişiye sorma gücündedir ve bundan gücenmez de..

        kapalı web sitesinden utanma mevzuuna gelince, e türksün birader nesin ki yani üstün ırk filan mı? türk neyse odur, ırksal bağlamda da zincirin alt halkalarında yer alır diyorum, dert etme bence de bu kadar rezil olduk diye, hep rezildik.

        • cenkozmercan says :

          SLAYER’ın söylediği gibi “you should read between the lines” ya da benim söylediğim gibi, satır aralarında gizli bu arama. istesek indiririz de çok kasmıyoruz ama olsa da iyi olur baabında.

          soruya soru ile karşılık verme : sen madem o kadar dizi kompetanı oldun, bir “tom goes to mayor” bulabildin mi? ya da niye how not to live your life yok?

          rezilliğe gelince, her gün ayrı rezillik, her gün ayrı utanmacaya gebedir, yarın olur, biz yine utanırız, ama türk asildir, muhtaç olduğu kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur, gerekirse de beklenmedik anda kafa atar ve oradan +2 bonus alır hit’e.

Bir Cevap Yazın

