Yaşayan Bursa Ocak 2011 Reklamı


Bazen düşünüyorum, ulan diyorum, “düşünüyorsam varım” diyorum, sonra düşünüyorum “yok lan” diyorum, “herşey matrix lan” diyorum. Belki de bu tür nihilist düşünceler yüzünden Bursa Cemiyet Hayatının bir parçası olamadım diye düşünüyorum sonra. Sonra bu kadar düşünmek yeter diyor ve Yaşayan Bursa dergimizin Ocak 2011 sayısının reklamını yapıyorum boş zamanımda.

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Yaşayan Bursa Ocak 2011 Reklamı”

  1. Mephisto says :

    bu tarz reklamlarınızı ders olarakta görmek istesek çok mu şey isteriz? benim gibi reklamcılık okuyup evde mala bağlayan gençler için gerçekten çok yardımcı olacaktır.

    • cenkozmercan says :

      Aslında olabilir ama açıkçası çoğu reklamı ben o kadar beğenmiyorum. Genellikle çok kısa zaman dilimlerinde hem fikirsel-hem uygulamasal kısımlarını yapmak zorunda kalıyorum. Dolayısı ile bitmesi süper olmasından daha fazla öncelik taşıyor. Ama bazı proje bazlı şeyler ekleyebilirim, reklam, teaser, vs. gibi.
      Yorum için teşekkürler ayrıca :)

Bir Yanıt Bırakın

