Angry Birds PC’ye Çıktı!

Angry Birds iPhone/iPod oyunu olup, finlandiyalı firma rovio tarafından yapılmıştır. Angry Birds, çıktığı günden itibaren 10milyondan fazla satmıştır. Lite versiyonu bedava indililebilen oyunun, normal versiyonunu 1 dölara satın alabilir iphone sahipleri…sonuçta angry birds öyledir, angry birds böyledir, ama angry birds pc’de yoktur…du. Artık var.

Ve yımırtalarını çalan domuz kafalara kendilerini sapan ile atan kanatsız kızgın kuşlar intikamlarını pc’de de alabiliyorlar! 50MB’lik oyun install etme falan istemiyor. Direk rar’ı açıp exe’yi çalıştırıp oynanabiliyor. Ben hemen minik bir test yaptım, 4-5 level gittim, çok da hastası olmadım, ama 5 dakkada anlaşılmaz, belki birbirimizi daha yakından tanımalıyız, belki biraz daha zaman geçirmeliyiz angry birds ile! Ekşi sözlüğe baktım bir sürü insan hastası olmuş, zaten yukarıda 10milyondan fazla sattığı datasını string olarak size parse etmiştim!eee? o zaman ne duruyorsun hacı cavcav ? Biraz like boğayım seni. Bak youtube’ten / ofişıl sahifesi / pc versiyon / hakkında deklerasyonlar / konudan bağımsız link

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Angry Birds PC’ye Çıktı!”

  1. spaceman says :

    ben çok hastasıyım.ben androidden oynuyordum ama şimdi arkadaşın verdiği siteden indirdim.pcde oynuyorum.

    • cenkozmercan says :

      pc’de bitirdim, hakikaten bi süre sonra hastalık yapıyor ve bazı bölümleri 3 yıldız bitirmek imkansız.
      bi arkadaşımda iphone’da oynadım sonra ama dev gibi monitörden sonra ufak ekran çok saçma geliyor

Bir Cevap Yazın

